آغاز ثبت‌نام مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی البرز
کد خبر: 3836846
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

آغاز ثبت‌نام مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی البرز

گروه فرهنگی ــ سرپرست مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی البرز از آغاز ثبت‌نام در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی البرز خبر داد و گفت: این مرکز، ثبت‌نام برای ترم تحصیلی جدید را با محوریت گروه هنر آغاز کرده است.

آغاز ثبت‌نام در مرکز علمی-کاربردی جهاددانشگاهی البرز

محسن داورپناه، سرپرست مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی البرز در گفت‌وگو با ایکنا، در خصوص رشته‌های هنری دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مرکز جهاددانشگاهی البرز، گفت: این مرکز با ۱۱ سال سابقه فعالیت آموزشی ثبت‌نام برای ترم تحصیلی جدید را با محوریت گروه هنر آغاز کرده است.

وی افزود: رشته‌های هنری که این مرکز در آن دانشجو می‌پذیرد شامل نقاشی، معماری، عکاسی، طراحی لباس، انیمیشن، گرافیک و چاپ پوشاک است که هر کدام از رشته‌ها در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در دو یا سه گرایش دانشجو می‌پذیرد.

داورپناه گفت: البته رشته فناوری اطلاعات هم در این ترم تحصیلی دانشجو می‌پذیرد که این رشته به نوعی وظیفه جهاد دانشگاهی قلمداد شده و در زمینه‌های علمی و کاربردی فعال است، این رشته در دو مقطع کارشناسی و کاردانی پذیرای دانشجویان است، هر کدام از مقاطع در سه رشته فعال است.

داورپناه، مدرسان این مرکز را از اساتید نامی کشور دانست و اظهار کرد: همه مدرسان این مرکز از اساتید خوب و نامی کشور هستند که نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین‌المللی فعال هستند.

این مسئول بیان کرد: این مرکز وابسته به جهاددانشگاهی است و علی‌رغم اینکه سعی در آموزش هنر دارد، کارآفرینی هم در اولویت‌های این مرکز است تا آموزش‌ها کاربردی باشند.

داورپناه از تشکیل صندوق قرض‌الحسنه در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مرکز علاوه بر وام‌های صندوق رفاه دانشجویان کشور که دارای محدودیت است، صندوق قرض‌الحسنه دیگری هم برای دانشجویان خود اختصاص داده است.

وی در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرکز گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرکز برای هر رشته، ۷۵ نفر است که با توجه به تعداد متقاضیان تعیین می‌شود.

سرپرست مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی البرز در پایان اظهار کرد: کلاس‌های این مرکز از ابتدای مهرماه در عظیمیه کرج آغاز می‌شود، پذیریش دانشجو براساس معدل دیپلم و سوابق تحصیلی در دروس مرتبط خواهد بود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در این مرکز به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha