مداحان حلقه اتصال مودت مردم با ولایت هستند
کد خبر: 3835925
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

مداحان حلقه اتصال مودت مردم با ولایت هستند

گروه معارف- مسئول بسیج مداحان البرز گفت: وظیفه مداحان پیوند حلقه‌های محبت و مودت بین مردم و ولایت است، لذا همه مداحان و شعرا باید بکوشند تا ولایت علی(ع) را تدوین کنند.

مداحان حلقه اتصال مودت مردم با ولایت هستند

به گزارش ایکنا از البرز، گردهمایی بزرگ مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و جمعی از سادات به مناسبت دهه امامت، با قرائت فرازهایی از خطبه غدیر، 29 مرداد در کرج برگزار شد.
شوذب محمدی، مسئول بسیج مداحان البرز در این مراسم اظهارکرد: با توجه به این که وظیفه مداحان پیوند حلقه‌های محبت و مودت بین مردم و ولایت است لذا همه مداحان و شعرا باید بکوشند تا ولایت علی(ع) را تدوین کنند و مردم را به این سمت سوق دهند.
وی افزود: اگر ما بتوانیم عطر و بوی ولایت و ولایتمداری را بیش از پیش درجامعه علوی پراکننده کنیم، در راستای تحکیم و تدوین این امر قدم برداشته‌ایم.
محمدی بیان کرد: امید است جامعه مداحان و ذاکران استان بتوانند این وظیفه خطیر خود را به خوبی انجام دهند.
در ادامه علی علی‌اکبری، مسئول روابط عمومی اوقاف البرز گفت: امروز رساندن پیام غدیر یک وظیفه اساسی است و یکی از اقشار پیام رسان غدیر مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند لذا در این راستا این مراسم معنوی با حضور جامعه مداحان استان برگزار شد تا علاوه بر شناساندن بیشتر اهمیت غدیر و تشویق این قشر از جامعه در اشاعه فرهنگ ولایتمداری فرازهایی نیز از خطبه غدیر در این مکان مقدس قرائت شود.
گفتنی‌ست در پایان این مراسم معنوی که به همت اداره کل اوقاف استان، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری منطقه پنج کرج و سازمان بسیج مداحان استان برگزار شد علاوه بر قرائت فرازهایی از خطبه غدیر توسط ذاکران اهل بیت(ع)، از سادات حاضر در مراسم تقدیر و در پایان مزار شهدای گلگون کفن نیز غبار روبی و گلباران شد.
انتهای پیام

captcha