آزادگان؛ سفیران فرهنگ آزادگی و جوانمردی
کد خبر: 3835441
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

آزادگان؛ سفیران فرهنگ آزادگی و جوانمردی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز آزادگان را سفیران فرهنگ آزادگی و جوانمردی دانست و گفت: باید قدردان آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس باشیم که برای اعتلای میهن ذره‌ای کم نگذاشتند و با ایثار و فداکاری و خود موجب عزت نظام و انقلاب شدند.

آزادگان؛ سفیران فرهنگ آزادگی و جوانمردی

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، آزادگان را سفیران فرهنگ آزادگی و جوانمردی دانست و اظهار کرد: چیزى که جرئت، شهامت و نشاط را براى جوانان این مملکت و نسل‌هاى بعد حفظ خواهد کرد صبر و شجاعت آزادگان است که باید در جامعه ترویج شود.

وی افزود: ما باید امروز قدردان آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس باشیم که برای اعتلای میهن ذره‌ای کم نگذاشتند و با ایثار و فداکاری و خود موجب عزت نظام و انقلاب شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با تأکید بر اینکه برنامه‌های روز آزادگان باید با محوریت ترویجی و تبلیغی برگزار شود، گفت: جامعه امروز نیاز به فرهنگ ایستادگی و ایثارگری دارد.

رستمیان با اشاره به اینکه برنامه‌های امسال روز آزادگان علاوه بر تکریم آزادگان و خانواده‌های آن‌ها، ترویجی و با مشارکت خود آزادگان برگزار می‌شود، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همچنین تقارن این روز خجسته با ایام دهه‌‌ ولایت و عید غدیر خم بیش از 30 برنامه‌‌ شاد و متنوع با محوریت تکریم آزادگان و ترویج فرهنگ ایثارگری و آزادگی با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و تشکل آزادگان در استان البرز اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز بیان کرد: ویژه‌برنامه الماس‌های درخشان «‌تکریم از 954 آزاده البرزی»، برگزاری اردوی یک‌روزه در کردان کرج، تجلیل از آزادگان دستگاه‌های اجرایی، دیدار از آزادگان، برگزاری جشن‌های مختلف، سخنرانی و خاطره‌گویی توسط آزادگان در مساجد، اجرای برنامه‌های ورزشی و مسابقات فرهنگی مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های روز آزادگان است که در این استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha