خون شهدا انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است
کد خبر: 3834956
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

خون شهدا انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی شهرستان طالقان با تأکید بر اینکه خون شهدا انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است، گفت: تریبون‌ها باید به بیان معنویات، ارزش‌ها و جانفشانی‌های یادگاران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بپردازند.

خون شهدا انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است

به گزارش ایکنا از البرز، ‌سید‌صالح بذرگری، فرمانده انتظامی شهرستان طالقان امروز، 23 مردادماه در دیدار با خانواده شهید «سیف‌الله مجنونی» اظهارکرد: شهدا هدفشان خدمت در راه خدا و امنيت و آرامش مردم بود و مزد و پاداش خود را گرفتند و ما اميدواريم بتوانيم ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشيم.

وی افزود: شهدا با جانفشانی در راه اعتلايی امنيت شهر و ديار، جان خود را خالصانه تقديم اسلام وانقلاب کردند و بی‌شک در نزد پروردگار جایگاه ویژه‌ای دارند.

این مقام انتظامی ادامه داد: خانواده شهدا ولی نعمت‌های ما هستند و ما امروز آرامش و امنیت خود را مدیون صبر و بردباری آن‌ها می‌دانیم.

بذرگری گفت: امروز به برکت خون شهدا و از خودگذشتگی جوانان این مرز و بوم در نیروهای مسلح علی‌رغم همه دشمنی‌های نظام سلطه دارای امنیتی بی‌نقص هستیم.

وی با اشاره به اثرات عمیق و مثال‌زدنی ترویج فرهنگ ایثار در بدنه جامعه، افزود: با جاری شدن چنین روحیه‌های استکبارستیزانه‌ای دشمنان در دستیابی به اهداف خود موفق نخواهند شد.

این مسئول با تأکید بر اینکه خون شهدا بیمه‌کننده انقلاب و نظامی اسلامی در تمامی تب و تاب‌های موجود در جهان بوده و با تکیه بر وصیت‌نامه شهدا و امام شهیدان مسیر با عزت و اقتدارآمیز کشورمان طی خواهد شد، افزود: تریبون‌ها باید به بیان معنویات، ارزش‌ها و جانفشانی‌های یادگاران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بپردازند.

فرمانده انتظامی طالقان در پایان با اشاره به مضمون آیه پنج سوره مبارکه نسا گفت: این کلام خداوند است، کسانی که جهاد می‌کنند بر آن‌ها که در خانه نشسته‌اند دارای فضل و برتری هستند و آنان که با مجاهدت برای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از کیان کشور جان عزیز خود را نثار کردند به طور قطع مصداق این آیه شریفه هستند.
انتهای پیام

captcha