اعزام ۱۵۰ بسیجی ساوجبلاغی به اردو‌های راهیان‌نور
کد خبر: 3834910
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

اعزام ۱۵۰ بسیجی ساوجبلاغی به اردو‌های راهیان‌نور

گروه اجتماعی ــ مسئول اردویی سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت: ۱۵۰ نفر از بسیجیان این شهرستان در قالب اردوهای راهیان‌نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب اعزام می‌شوند.

اعزام 150 بسیجی ساوجبلاغی به اردوهای راهیان‌نور

علی احمدی، مسئول اردویی سپاه ناحیه ساوجبلاغ در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اعزام 150 نفر از بسیجیان این شهرستان به مناطق عملیاتی شمال غرب خبر داد و گفت: این کاروان در قالب اردوهای راهیان‌نور با چهار دستگاه اتوبوس به مدت سه روز عازم این سفر معنوی می‌شوند.

وی با اشاره به این که تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام اولویت اساسی برنامه‌های فرهنگی است، بیان کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام به عنوان یک مسئله مهم و اساسی مبنای کار است و در این زمینه باید برگزاری اردوهای راهیان‌نور در جامعه تداوم یابد و الگوگیری از شهدای والامقام در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول اردوهای راهیان نور را به تعبیر مقام معظم رهبری یک فناوری دانست و افزود: حضور در این کاروان‌ها ادامه راه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی انجام شود.

احمدی با تأکید بر اینکه اردوهای راهیان‌نور به‌عنوان یک حرکت فرهنگی باید به نحو احسن برگزار شود، گفت: توسعه دامنه تأثیرگذار حادثه دفاع مقدس در کردستان جدا از هر جای دیگری است و اگر درست بازتاب داده شود می‌توان اثرگذاری آن را در افکار زائران مشاهده کرد.

وی در پایان گفت: شرکت در رزمایش مردان آسمانی، شبی با شهدا، کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع ۴۰ سالگی انقلاب، بیانیه گام دوم رهبری و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از برنامه‌هایی است که در حاشیه این اردو برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha