واریز ۲۰۸ میلیارد ریال کمک‌معیشت به‌ حساب مددجویان البرزی
کد خبر: 3829683
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

واریز ۲۰۸ میلیارد ریال کمک‌معیشت به‌ حساب مددجویان البرزی

گروه اجتماعی- ــ مدیرکل کمیته امداد البرز از واریز ۲۰۸ میلیارد ریال کمک‌معیشت به‌حساب ۲۷هزار خانوار تحت حمایت خبر داد.

واریز ۲۰۸ میلیارد ریال کمک‌معیشت به‌حساب مددجویان البرزی

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد بر اساس تعداد نفرات خانوار ماهانه از ۲۰۶ هزارتا ۷۴۴ هزارتومان دریافت می‌کنند، افزود: خانوارهای مددجو علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه هدف اصلی کمیته امداد امام(ره) توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان و خروج از چرخه حمایتی این نهاد است، بیان کرد: بیش از ۲۰۸ میلیارد ریال بابت کمک‌معیشت به‌حساب ۲۷ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان البرز واریز شد.

محمدی‌فرد با اشاره به کمک‌های خیران برای رفع بخشی از نیازهای جامعه هدف این نهاد یادآور شد: مددجویان دارای یتیم و فرزندان خانوارهایی که سرپرستشان به دلیل ناتوانی جسمی، کهولت سن و بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند افزون بر رقم واریزی امداد در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین مبالغی را به‌صورت ماهانه دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان البرز مجموع مبالغ واریزی به‌حساب خانوارهای مددجو بابت کمک‌معیشت را بدین شرح اعلام کرد: خانوارهای یک نفره ۲۰۶ هزارتومان، دونفره ۳۶۶ هزارتومان، سه نفره، ۴۹۶هزارتومان، چهارنفره، ۶۴۸ هزارتومان و پنج نفره به بالا ۷۴۴ هزارتومان به‌صورت ماهانه دریافت می‌کنند.

این مسئول گفت: پنجاه‌درصد از خانوارهای مددجوی البرزی در شهرستان کرج و سایر خانوارها در شهرستان‌های فردیس، نظرآباد، ساوجبلاغ، اشتهارد و طالقان ساکن هستند.
انتهای پیام

captcha