امیرعبداللهیان: سکوت معنادار برخی کشورها عامل گستاخی اسرائیل است
کد خبر: 3829574
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
با محکوم‌کردن تخریب منازل فلسطینیان قدس اشغالی؛

امیرعبداللهیان: سکوت معنادار برخی کشورها عامل گستاخی اسرائیل است

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در محکومیت تخریب خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی گفت: بی‌تردید در آینده نزدیک این رژیم و دولت آمریکا تاوان تجاوز به حقوق ملت فلسطین را خواهند داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان اقدام نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در تخریب خانه های متعلق به فلسطینیان در قدس اشغالی را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام جنایتی جنگی و در راستای سیاست های توسعه طلبانه و حمایت های مفرط و بدون عقلانیت دولت آمریکا از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل بر همین اساس تصریح کرد: سکوت معنادار برخی از کشورهای عربی و اسلامی در قبال تجاوزها و طرح های توسعه طلبانه رژیم اشغال‌گر صهیونیستی در بیت المقدس، قبله اول مسلمین و محل معراج پیامبر اکرم (ص) خجالت آور بوده و عامل مهمی در گستاخ شدن این رژیم است.

وی از ملت های اسلامی و آزادیخواه به ویژه جوانان و زنان خواست که برای محکومیت اقدامات دولت غاصب قدس حضور قوی و پرحجمی در فضای مجازی و میادین داشته باشند و افزود: همچنین سازمان های بین المللی و مدافع حقوق بشر، مجالس و گروه های مردم نهاد باید تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به ویژه تخریب محل سکونت آنها را به شدت محکوم و در جهت طرح این گونه جنایات جنگی در محاکم بین المللی اقدام کنند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه در پایان به رژیم صهیونیستی هشدار داد که بی تردید در آینده نزدیک این رژیم و دولت آمریکا تاوان تجاوز به حقوق ملت فلسطین را خواهند داد.

انتهای پیام

captcha