سیزدهمین اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان المصطفی(ص) آغاز شد
کد خبر: 3829344
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
به مدت دو روز؛

سیزدهمین اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان المصطفی(ص) آغاز شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ سیزدهمین اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی(ص) در داخل و خارج از کشور با حضور اعضای هیئت امنا، ریاست و معاونان این نهاد در سالن همایش‌های ستاد مرکزی المصطفی(ص) آغاز شد.

به گزارش ایکنا، سیزدهمین اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی(ص) العالمیة با شعار «بازطراحی حضور المصطفی(ص) در عرصه بین‌الملل در چشم‌انداز گام دوم انقلاب»، صبح امروز، یکم مرداد، در سالن جلسات سازمان مرکزی جامعةالمصطفی(ص) آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قنبری، معاون ارتباطات و بین‌الملل المصطفی(ص) و دبیر اجلاس سیزدهم، ضمن خوش‌آمدگویی به مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی(ص) از کشورهای مختلف، از همه دست‌اندرکاران برگزاری اجلاس به ویژه اعضای کمیته‌های محتوایی و اجرایی اجلاس تقدیر به عمل آورد.

وی با اشاره به اختصاص موضوع اجلاس امسال به حضور بین‌المللی المصطفی(ص) و بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: کمیته محتوایی و اجرایی جلسات متعددی را برگزار کردند و کمیسیون‌های تخصصی با موضوعات مرتبط با شعار امسال در عرصه داخلی، بین‌المللی و بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل شد که مطالب این کمیسیون‌ها با حضور نمایندگان نهایی شده و نتایج آن طی امروز و فردا تببین می‌شود.

انتهای پیام

captcha