جامعه مذهبی خود را خادم مردم می‌داند
کد خبر: 3829268
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷
حجت‌الاسلام قمی:

جامعه مذهبی خود را خادم مردم می‌داند

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جامعه مذهبی، تبلیغی و فرهنگی، خود را خادم مردم می‌داند و معتقدیم همراهی با مردم، مطلوب‌ترین حالت برای پیشرفت جامعه است.

جامعه مذهبی خود را خادم مردم می‌داند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، شب گذشته، 31 تیرماه در تجمع فعالان فرهنگی و تبلیغی و آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره‌ای به بیانات تاریخی امام خمینی(ره)، اظهار کرد: همانطور که امام فرموده بودند، جنگ ما جنگ عقیده‌ها است و همین امر، ضرورت کار خوب فرهنگی را چند برابر نمایان می‌کند.

وی ادامه داد: باید تمام توان خود را برای انجام امور فرهنگی و دینی گذاشته و هیچ فرصتی را از دست ندهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی افزود: مبنای اقدامات ما مکتب امام خمینی (ره) بوده و باید سال‌های سال از این مکتب درس‌ها بیاموزیم و آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.

وی با اشاره به قیام مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) و تأثیرات شگرف آن در جهان اسلام گفت: البته باید توجه داشت که مردم ایران روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند و هم‌اکنون هم در حال مقاومت در برابر سختی‌ها هستند اما نباید شیرینی و خوشی‌های این تصمیم بزرگ را فراموش کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی خود را در ایجاد نابسامانی و ظلم‌های فرهنگی به مردم از بدحجابی تا بقیه گرفتاری‌ها مسئول می‌داند که برای رفع تمامی این مشکلات باید دست به دست یکدیگر بدهیم.

وی افزود: هم‌اکنون به طور جدی بر روی موضوعات فرهنگی تمرکز کرده‌ایم و از همه فعالان این حوزه می‌خواهیم یاریگر سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه فرهنگ و تبلیغ دینی باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی تأکید کرد: ما روی حمایت و کمک مردم حساب جدی باز کرده‌ایم تا با این حمایت بتوانیم مصمم گام برداریم و هر کسی که زحمتی کشیده باشد، دستبوس خواهیم بود.

یادآوری می‌شود که در این آئین، حجت‌الاسلام حسن شعبانی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی و از خدمات چندین ساله حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی قدردانی شد.

انتهای پیام

captcha