برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان
کد خبر: 3829242
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱

برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان

گروه اجتماعی - رئیس بسیج رسانه گیلان‌ از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان خبر داد و گفت: 15 آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است.

مهدی پارسا،‌ رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان،‌ از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان خبر داد و اظهار کرد:‌ جشنواره مذکور همانند سال‌های گذشته همزمان با روز قشر بسیج رسانه در 21 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

وی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب، دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بسیج و حوزه‌های اقدامی، بصیرت، اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و رونق تولید را از جمله محورهای پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر عنوان کرد و گفت: این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، مقاله، عکس و موشن‌گرافیک برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه علاقمندان جهت شرکت در جشنواره مذکور می‌توانند آثار خود را نهایتا تا تاریخ 5 آذرماه امسال به دبیرخانه جشنواره استانی ابوذر ارسال کنند، متذکر شد: دبیرخانه جشنواره ابوذر واقع در سازمان بسیج رسانه استان در رشت می‌باشد.

پارسا همچنین به برگزاری پویش سواد رسانه‌ای در یکصد مسجد استان گیلان در حوزه سواد رسانه‌ای و مجازی اشاره و خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر شهرستان‌های تالش، رودبار، رشت، فومن، لاهیجان و صومعه‌سرا به این پویش پیوستند.

وی از راه‌اندازی اتحادیه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حاشیه دریای خزر که با حضور سه استان شمالی انجام می‌شود خبر داد و یادآور شد: برنامه‌هایی نظیر تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در شهرستان‌ها، تشکیل انجمن‌های حرفه‌ای عکاسان، برگزاری سه رزمایش خبری با هدف نشر اخبار جبهه انقلاب اسلامی و تشکیل شورای مشورتی بسیج رسانه در دست اقدام است.

انتهای پیام

captcha