انجام ۱۵۰ بازدید از وضعیت حجاب و عفاف مراکز درمانی و بهداشتی
کد خبر: 3829006
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

انجام ۱۵۰ بازدید از وضعیت حجاب و عفاف مراکز درمانی و بهداشتی

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از انجام بیش از 150 مورد بازدید از مراکز مختلف درمانی و بهداشتی یاد کرد و گفت: شاخص‌های عفاف و حجاب را از جمله شاخص‌های مهم در ارزیابی مراکز قرار داده و به وضعیت این شاخص در مراکز مختلف توجه داریم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ابوالفضل ایرانی‌خواه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عصر روز گذشته، 30 تیر در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر در حوزه حجاب و عفاف شاخص‌های کشور در حال تغییر است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا حداقل در استان قم وضعیت متفاوت‌تری نسبت به دیگر استان‌های کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان متدین از تهران و دیگر استان‌ها، قم را برای تحصیل خود انتخاب می‌کنند، اضافه کرد: به ندرت در میان دانشجویان، افرادی هستند که نیاز به تذکر دادن داشته باشند و بیشتر دانشجویان از وضعیت مطلوبی برخودار هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از انجام بیش از ۱۵۰ مورد بازدید از مراکز مختلف درمانی و بهداشتی یاد کرد و گفت: شاخص‌های عفاف و حجاب را از جمله شاخص‌های مهم در ارزیابی قرار داده و به وضعیت این شاخص در مراکز مختلف توجه داریم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی در حوزه حجاب و عفاف استمرار خواهد داشت، مطرح کرد: هر چند اکنون در برخی از مراکز خصوصی مشکلاتی داریم اما از پیشنهادات و همکاری دستگاه‌ها برای رفع این مشکلات استقبال می‌کنیم.

جلال بيطرفان

انتهای پيام

captcha