مدارس البرز؛ مجری طرح تربیتی شهید «بهنام محمدی»
کد خبر: 3828335
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

مدارس البرز؛ مجری طرح تربیتی شهید «بهنام محمدی»

گروه اجتماعی ــ مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی البرز از اجرای طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در ۵۹ مدرسه این استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف تربیت نیروی بسیجی کارآمد و انقلابی اجرا می‌شود.

59 مدرسه البرز مجری طرح تربیتی شهید«بهنام محمدی»

سیدجلیل موسوی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: طرح «شهید بهنام محمدی» در البرز همزمان با سراسر کشور با محوریت مدرسه، مسجد و خانواده در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول عضو سازمان بسیج دانش‌آموزی اجرا می‌شود، افزود: اجرای طرح شهید بهنام محمدی از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و 59 مدرسه در البرز به صورت پایلوت تحت پوشش این طرح هستند که از این تعداد، 34 مدرسه دخترانه و 25 مدرسه پسرانه هستند و قصد داریم 50 مدرسه دیگر را نیز تحت پوشش قرار دهیم.

موسوی بیان کرد: این طرح با هدف تربیت نیروی بسیجی کارآمد و انقلابی در راستای تمدن سازی اسلامی به کار خود ادامه می‌دهد و در هر مدرسه سه نفر مربی به صورت افتخاری برای اجرای این طرح همکاری می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی البرز گفت: با اجرای این طرح دانش‌آموزان از برنامه‌های تربیتی، فرهنگی، عمومی، اردویی و آموزش‌های مختلف در زمینه‌های مذهبی و در بخش علمی نیز از تدریس دروس علوم، زبان و ریاضی به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

موسوی با اشاره به مزایای این طرح گفت: علاوه بر دانش‌آموزان، خانواده آن‌ها نیز در برنامه‌های این طرح شرکت می‌کنند تا از نتایج مثبت حضور فرزند خود به طور مستقیم آگاه شوند.

وی با بیان اینکه ارتباط دانش‌آموز با مسجد از دیگر اهداف اجرای این طرح است، افزود: در فصل تابستان دانش‌آموزان با ورود به مسجد در برخی از امور به متولیان مساجد کمک می‌کنند و با حضور در فضای معنوی مساجد با آموزه‌های دینی بیشتر آشنا می‌‌شوند.
انتهای پیام

captcha