سلب اعتماد مردم از جریان انقلاب؛ هدف امروز دشمن
کد خبر: 3828061
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۳

سلب اعتماد مردم از جریان انقلاب؛ هدف امروز دشمن

گروه اجتماعی- معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران،گفت: امروز دشمن در جنگ نرم تمرکز خود را بر ایجاد یأس و ناامیدی ملت ایران گذاشته است و با مجموعه‌ای از تبلیغات رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و جنگ سایبری می‌خواهد، اعتماد مردم به جریان انقلاب را خدشه دار کند.

سلب اعتماد مردم از جریان انقلاب، هدف امروز دشمنبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه چهارشنبه 26 تیرماه در همایش یاوران ولایت که به مناسب سالروز تأسیس شورای نگهبان در آمل برگزار شد، گفت: دشمن به دنبال این است که راه انقلاب را ناکارآمد نشان دهد و مقام معظم رهبری با مطرح کردن بیانیه گام دوم مسیر درخشان انقلاب را برای همگان تبیین کردند.
وی با اشاره به هجمه‌های سنگین و دامنه‌دار دشمنان نظام جمهوری، افزود: تنها راه موفقیت و عبور از بحران‌ها و توطئه‌ها، حرکت در راه حق که عامل پیروزی همیشگی امت اسلامی بر دشمن است و امروز مسیر درخشان نظام اسلامی با بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری به خوبی تبیین شده است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه، دشمن در چهل سال گذشته همه تلاش خود را برای به انحراف کشاندن جوانان مؤمن، انقلابی، متفکر و صاحب ایده ایران اسلامی با انواع توطئه‌ها، ترور و جنگ‌های نرم و روانی هزینه کرده است، ادامه داد: اکنون نیز دشمن هدف و قصد نهایی‌اش، دور کردن نسل جوان نسبت به مسیر و اهداف تعیین شده انقلاب است که از حرکت متوقف کند.
جوانی، بهره‌مندی از ظرفیت جوان مؤمن و متعهد انقلابی را که می‌تواند با برخورداری از ظرفیت‌های پیش رو راه عظیم را طی کند از دیگر تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم دانست و گفت: شکل‌گیری یک حرکت عمومی برای تحقق اهداف و آرمان‌ها از دیگر زمینه‌ها در بیانیه گام دوم انقلاب است.
وی افزود: انقلاب اسلامی، تنها انقلابی است که در مقایسه با دیگر انقلاب‌های جهان یک چهله را بدون آنکه به آرمان‌های آن خدشه وارد شود، با اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: امروز روح انقلاب در وجود جوان با بصیرت جمهوری اسلامی ایران نفوذ کرده و به بالندگی و اقتدار و مقاومتی در منطقه تبدیل شده و دشمنان را در بیرون از مرزها به وحشت انداخته است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه، امروز امنیت و اقتدار ایران اسلامی بر همگان به طور کامل مشخص و مورد اذعان است، گفت: زمانی که پهپاد فوق پیشرفته و سری آمریکا به خاک کشور تعرض کرد، دشمن گمان نمی‌کرد این پهباد مورد اصابت پدافند نیروهای جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و این اقدام مناسب فرزندان ایران، دنیا را شگفت زده و آمریکایی‌ها را شوکه کرد.
وی افزود: مقام‌های آمریکا در دستپاچگی برای مقابله طراحی همه مقابل به ایران را داشتند که می‌دانستند در برابر قدرت ایران، نمی‌توانند حمله نظامی داشته باشند.
جوانی با بیان اینکه، دشمنان در طی ۴۰ سال، پس از پیروزی انقلاب به طور پیوسته در تدارک ضبربه به جمهوری اسلامی است، گفت: امروز دشمن در جنگ نرم تمرکز خود را بر ایجاد یأس و ناامیدی ملت ایران گذاشته است و با مجموعه‌ای از تبلیغات رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و جنگ سایبری می‌خواهد، اعتماد مردم به جریان انقلاب را خدشه دار کند.
جوانی تصریح کرد: ناامیدی و مایوس کردن مردم و عامه جامعه نسبت به مسئولان نظام و رهبری انقلاب از مهمترین اهداف استکبار با تصویرسازی‌های نادرست در این استراتژی کثیف است.
وی ادامه داد: جنگی که دشمن به راه انداخته از همه طریق به دنبال ایجاد فشار است و می‌توان گفت در این جنگ تقریباً تمامی حوزه‌ها جز نظامی با دشمن درگیر هستیم.
جوانی گفت: با وجود همه توطئه‌های جنگ روانی، تحریکات، ناامنی‌ها در جامعه و تحریم‌ها، جمهوری اسلامی در حال مدیریت جنگ‌ها است و تصور دشمن، برای ندیدن چهل سالگی انقلاب را به آرزویی دست‌نیافتنی تبدیل کرد و چهله دوم انقلاب نیز با همین روحیه طی خواهد شد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اکنون در سراشیبی قیمت‌ها و کنترل بازار به دست متولیان امر هستیم و خوشبختانه اکنون کشور در حال عبور از فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌ها است و تنها راه کنترل و عبور از این وضعیت ادامه مقاومت، با وجود سختی‌هایی که در این مسیر وجود دارد است.
انتهای پیام

captcha