رونق تولید را در حوزه قانون‌گذاری حمایت می‌کنیم
کد خبر: 3827872
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
علی لاریجانی:

رونق تولید را در حوزه قانون‌گذاری حمایت می‌کنیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان به تحقق شعار سال گره خورده است، گفت: در حوزه قانون‌گذاری حمایت‌های لازم را برای تحقق جهش‌های رونق تولید خواهیم داشت.

حل مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان به تحقق شعار سال گره خورده است

به گزارش ایکنا از البرز، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، 26 تیرماه در بازدید از یک واحد تولید فروکتوز واقع در شهرستان ساوجبلاغ، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خرسندم که واحدهای تولیدی بزرگی در استان البرز مستقر هستند و اکنون توفیق بازدید از یک واحد تولیدی بزرگ فعال در تولی دمواد غذایی را یافتم.

وی ادامه داد: این واحد از ظرفیت‌های بالایی در تولید موادغذایی و همچنین توسعه تولید و اشتغال برخوردار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت کمسیون‌های مجلس اشاره کرد و گفت: همه کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی برای تحقق اهداف شعار سال مبنی بر رونق تولید، فعال شده‌اند و مرکز پژوهش‌ها نیز گزارش مفصلی در راستای احصای چالش‌های تولید و ارائه راهکار تخصصی برای حل آنها تهیه و تدوین کرده است.

لاریجانی با تأکید براینکه با توجه به گره‌هایی که اکنون در حوزه تولید و صنعت وجود دارد، برخی از موانع باید در قانون مورد بازنگری قرار گیرند، گفت: مقرر شد برای رفع موانع تولید هر روز جلسه‌های تخصصی برگزار شود و در نهایت نیز جمع‌بندی موارد را شخصاً مورد بررسی قرار خواهم داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حل مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان به تحقق شعار سال گره خورده است، اضافه کرد: در حوزه قانونگذاری حمایت‌های لازم را به ویژه برای تحقق جهش‌های بزرگ رونق تولید و تحقق شعار سال خواهیم داشت.

وی در پایان با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی که می‌توانند جهشی در تولیدات ایجاد کنند در اولویت امور قرار دارد، افزود: ممکن است برخی از مشکلات و مسائل از لحاظ قانونی منطقی باشند اما در شرایط تحریمی که ما در آن قرار داریم باید مسائل به صورت خاص دیده شوند.
انتهای پیام

captcha