جشن میلاد امام رضا(ع) در آستان امامزادگان البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3826485
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

جشن میلاد امام رضا(ع) در آستان امامزادگان البرز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف البرز از برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در آستان مقدس امامزادگان این استان خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه‌ها شامل مولودی‌خوانی، سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی است که با همکاری هیئت‌های مذهبی اجرا می‌شود.

جشن میلاد امام رضا(ع) در آستان مقدس امامزادگان البرز برگزار می‌شود

حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن میلاد فرخنده امام رضا(ع) تمامی بقاع متبرکه آذین‌بندی می‌شوند و در جوار امامزادگان نیز ویژه برنامه‌هایی به‌صورت شاخص اجرا می‌شود.
وی افزود: ویژه‌برنامه‌های جشن میلاد امام رضا(ع) شامل مولودی‌خوانی، سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی است که با همکاری هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.
این مسئول هدف از برگزاری این جشن را فرهنگسازی و ترویج سیره امام رضا(ع) با رویکرد مفاهیم سبک زندگی، ترتیب اسلامی و حمایت از حرکت‌های مردمی در برگزاری مراسم‌ ملی مذهبی ذکر کرد و گفت: این مراسم در امامزادگان شاخص البرز از جمله امامزاده طاهر(ع)، امامزاده محمد(ع) و امامزاده حسن(ع) کرج برگزار می‌شود.
دشتکی برپايی ايستگاه‌های صلواتی و توزيع بسته‌های فرهنگی، مسابقه سبك زندگی رضوی به همراه اهدای جوايز نقدی و عطر افشانی قبور شهدا را از دیگر برنامه‌های اجرایی جشن میلاد امام رضا(ع) ذکر کرد.
انتهای پیام

captcha