برگزاری کرسی تلاوت رضوی در البرز
کد خبر: 3826484
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

برگزاری کرسی تلاوت رضوی در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز گفت: به مناسبت دهه کرامت، کرسی تلاوت رضوی در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی تلاوت رضوی در البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: کرسی‌های تلاوت رضوی در طول ایام دهه کرامت یعنی از ولادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) در فاصله زمانی شامگاهی بعد از نماز مغرب و عشا در اماکن مذهبی البرز از جمله گلزار شهدا، مساجد، تکایا، زیارتگاه‌ها و دارالقرآن‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کرسی‌های قرآنی با حضور قاریان قرآن کشوری و بین‌المللی اعزامی از آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: علاوه بر برنامه تلاوت قرآن در این محافل قرآنی، برگزاری جشن‌های دهه کرامت، اجرای سرود و آیین پرچم گردانی آستان مقدس حضرت رضا(ع) نیز برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به سابقه دوساله برگزاری کرسی‌های تلاوت رضوی در سطح ملی بیان کرد: در این دوره از کرسی‌های تلاوت رضوی که به مناسبت دهه کرامت در سراسر کشور از جمله استان البرز درحال برگزاری است، سعی شده تا علاوه بر قاریان کشوری و بین‎المللی اعزامی از ظرفیت‎های قرآنی استان و شهرستان‌ها برای اجرای این محافل قرآنی بهره‌گیری شود.

ملازاده در پایان گفت: حاضران در این محافل قرآنی و دلدادگان حضرت رضا(ع) با بسته‌های متبرک آستان قدس رضوی مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.
انتهای پیام

captcha