شهدای مدافع حرم احیاگر واقعه کربلا هستند
کد خبر: 3826294
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

شهدای مدافع حرم احیاگر واقعه کربلا هستند

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، شهدای مدافع حرم را الگوی مقاومت و ایثار دانست و گفت: این شهدا احیاگر واقعه تاریخی کربلا هستند.

شهدای مدافع حرم احیاگر واقعه کربلا هستند

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، 20 تیرماه در دیدار با خانواده دو شهید مدافع حرم «رمضان فضل‌زاده و جاوید فضل‌زاده»، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مایه از جان گذشتگی این عزیزان دانست.
وی افزود: این شهدا بار دیگر یاد شهدای کربلا را در اذهان بشریت زنده کردند و به جهانیان و مستکبران عالم فهماندند که کربلا همیشه زنده است و ابرقدرت‌های عالم خیال خاموش کردن نور اسلام ناب محمدی(ص) را به گور خواهند برد.
ولایی‌برحق با بیان اینکه شهدای مدافع حرم کیلومترها دورتر از مرزها با دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) درس ایستادگی و آزادگی را به بشریت آموختند، گفت: این عزیزان با دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و حضرت زینب(س) عزت، سربلند و پیروزی را برای اسلام به ارمغان آوردند.
این مسئول اضافه کرد: ما این امنیت و عزت را مدیون شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم هستیم و امیدواریم که بتوانیم خدمتگذارانی شایسته برای نظام اسلامی خود باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: امروز جهان به قدرت پوشالی آمریکای جنایتکار و ایادی استکباریش در منطقه پی برده و سرنگونی پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا بر فراز استان هرمزگان توسط غیورمردان سپاه پاسداران نمونه پوشالی بودن قدرت دشمن است.
ولایی‌برحق، ضمن دعوت مسئولان به منظور توجه بیشتر به خانواده‌های شهدا، مقاومت را بهترین گزینه در برابر زورگویی آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، مقاومت، ایستادگی و بهره‌گیری از توان داخلی کشور به منظور رفع کمبودها می‌توان قله‌های پیشرفت و ترقی را یکی بعد از دیگر پیمود.
انتهای پیام

captcha