فعالیت ۵ گروه جهادی سپاه امام حسین(ع) کرج در مناطق سیل‌زده
کد خبر: 3825907
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

فعالیت ۵ گروه جهادی سپاه امام حسین(ع) کرج در مناطق سیل‌زده

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسین(ع) کرج از فعالیت پنج گروه جهادی سپاه این ناحیه در مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: اعضای گروه‌های جهادی همگی داوطلبانه فعالیت می‌کنند و اغلب عضو گروه‌های بسیج مردمی هستند.

فعالیت 5 گروه جهادی سپاه امام حسین(ع) کرج در مناطق سیل‌زده

محسن دانش‌کهن، مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسین(ع) در گفت‌‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به واقعه سیل که در ابتدای سال 98 اتفاق افتاد، طبق دستور مقام معظم رهبری، تمام دست به کار شدند تا از آلام هموطنان بکاهند و در همین راستا سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با سیاست‌گذاری انجام شده که تحت عنوان «جهاد همبستگی ملی» نامگذاری و عملیاتی شد عملیات ساخت، مرمت و تجهیز منازل در استان‌های سیل‌زده را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه در راستای انجام منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد این طرح، بسیج سازندگی ناحیه امام حسین(ع) کرج نیز همچون سایر نیروها وارد عمل شد، افزود: در حال حاضر گروه‌های جهادی سخت مشغول فعالیت هستند و به نوبت به منطقه اعزام می‌شوند تا زمانی که منازل ساخته شود و تحویل صاحبان آن‌ها بشود.

دانش‌کهن با بیان اینکه در حال حاضر پنج گروه جهادی سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در مناطق سیل‌زده مشغول فعالیت هستند، گفت: با توجه به اینکه کار طولانی و طاقت فرساست و ممکن است گروه‌های جهادی خسته شوند، گروه‌های جایگزین را به منطقه اعزام می‌کنیم و هر گروه جهادی تحت نظارت وهدایت بازرس مقیم در منطقه، ادامه ماموریت را دنبال می‌کند.

وی در ادامه از اعزام یک گروه پزشکی و یک گروه دامپزشکی نیز به این مناطق خبر داد و گفت: در کنار گروه‌های جهادی عمرانی، با تعاملی که با دانشگاه علوم پزشکی تهران داشتیم، گروه دامپزشکی جهادی سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج، مبلغ 150 میلیون تومان دارو برای احشام روستاییان تهیه کرده و به همراه خدمات دامپزشکی در اختیار روستائیان قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد: همچنین گروه‌ پزشکی جهادی از حوزه 122 حضرت خدیجه(س) نیز برای ارائه خدمات درمانی وبهداشتی به مردم این مناطق اعلام آمادگی کرده است که اعضای این گروه به زودی به منطقه اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسین(ع) کرج در پایان با تأکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای جذب گروه‌های جهادی وجود ندارد، اظهار کرد: اعضای گروه‌های جهادی همگی داوطلبانه فعالیت می‌کنند و اغلب عضو گروه‌های بسیج مردمی هستند.
انتهای پیام

captcha