مبارزه با فساد با شعار حل نمی‌شود
کد خبر: 3824286
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

مبارزه با فساد با شعار حل نمی‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید شیوه کار را عوض کنیم و برای تغییر هم اول از خودمان شروع کنیم، گفت: مبارزه با فساد با شعار حل نمی‌شود.

مبارزه با فساد با شعار حل نمی‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، امروز، 12 تیرماه در مراسم معرفی رئیس کل جدید دادگستری البرز، اظهارکرد: بیش از 11 سال است که مقام معظم رهبری نام سال‌ها را متناسب با شرایط و جو حاکم برجامعه با محوریت اقتصادی انتخاب می‌کند.

وی افزود: این نامگذاری وظایفی را برعهده مردم و مسئولان قرار می‌دهد تا به گونه‌ای عمل کنند که شرایط جامعه به ویژه از لحاظ اقتصادی دچار نوسان نشود.

این مسئول با اشاره به شعار امسال «رونق تولید» گفت: رونق تولید فقط به بخش صنعت مربوط نمی‌شود و باید در همه بخش‌ها از جمله کشاورزی، معدن، حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نیز رونق ایجاد شود.

کولیوند با تأکید براینکه برای تحقق این هدف همه دستگاه‌ها از جمله دستگاه قضائی باید همکاری کنند، گفت: فعالیت دستگاه قضائی فقط به اجرای قانون محدود نشود، چگونگی اجرای قانون و ایجاد خلاقیت در این حوزه بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: ما در اجرای قانون هیچ مشکلی نداریم اما شجاعت، قدرت، خلاقیت در تصمیم گیری و اجرای متفاوت باید سرلوحه فعالیت دستگاه قضایی قرار بگیرد، کسانی که در راه تولید داخلی گام بر می‌دارند چشم امیدشان به دستگاه قضاست تا به مشکلاتی که در این مسیر گاهی برایشان پیش می‌آید سریعا و به درستی رسیدگی شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مبارزه با فساد با شعار حل نمی‌شود، مسئولان باید وارد کار شوند. همچنین باید سیستمی تعریف و مسیر سازمانی درستی را تعریف کنیم تا مردم هم در این عرصه همراه شوند. باید نگاه مردم را به دستگاه قضا عوض کنیم که این تغییر با رعایت اخلاق ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر امروز از اخلاق فاصله گرفته‌ایم و بی هویتی دینی در جامعه موج می‌زند به دلیل نوعیت عملکردهاست. باید شیوه‌ها را عوض کنیم و برای تغییر هم اول از خودمان شروع کنیم.

این مسئول گفت: ما برای مردم این جامعه کار می‌کنیم تا پرچم حکومت اسلامی را در دورانی که از همه طرف بر طبل اسلام هراسی می‌کوبند بالا ببریم بنابراین باید به وظایف خود به درستی عمل کنیم و نفسمان را طوری تربیت کنیم تا وقتی مسئولیتی برعهده مان می‌گذارند به درستی انجام دهیم تا شرمنده خون شهدا نشویم.
انتهای پیام

captcha