شعاری عمل‌ کردن، بازی در میدان دشمن است
کد خبر: 3823494
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

شعاری عمل‌ کردن، بازی در میدان دشمن است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرج با بیان اینکه شعاری عمل کردن بازی در میدان دشمن است، گفت: در گام دوم باید با دقت بیشتری عمل کنیم و یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند از شعاری‌ شدن کارها پیشگیری کند سازمان تبلیغات اسلامی است.

دشمن برای تخریب افکارعمومی برنامه دارد

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید‌محمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج، امروز، دهم تیرماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز که در باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: امروز بخشی از دستور کار دشمنان این است که روی افکارعمومی کار کنند و فکر مردم و باورها را تغییر دهند.

وی به وظایف سازمان تبلیغات اسلامی در این شرایط حساس اشاره کرد و گفت: این سازمان از یادگارهای امام راحل(ره) است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز سازمان تبلیغات اسلامی را از حسنات انقلاب و از رویش‌های انقلاب دانسته‌اند و بر وظایف این سازمان تاکید زیادی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه به طرح این سؤال پرداخت که در این عرصه گسترده که دشمن از شیوه‌های نوین تبلیغاتی با تمام قوا، ابزار و امکانات برای دشمنی با اسلام و احکام نورانی قرآن، تشیع و انقلاب اسلامی استفاده می‌کند تا ذهن و فکر مردم را منحرف و آن‌ها را از ارزش‌هایشان جدا و ولایت را از ما بگیرد و ناکارآمدی نظام را تبلیغ و تشویق کند وظیفه ما چیست؟

امام جمعه کرج بیان کرد: قسمتی از دستور دشمنان برای یک بازه زمانی ۱۰ ساله این بوده که انقلاب را در جایگاهی که هست متوقف کنند و بعد روی افکارعمومی کار کنند به طوریکه فکر مردم و باورها تغییر کند.

وی ادامه داد: در نتیجه وقتی باورها تغییر کرد، رفتارها تغییر می‌کند و با تغییر رفتارها ساختار نظام در کل به هم می‌خورد و این دستوری است که دشمنان برای نظام دیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: در این عرصه وظیفه حوزه‌های علمیه و دستگاه‌هایی همچون تبلیغات اسلامی چیست؟ در این میان می‌توان هم منفعل و هم فعال عمل کرد.

وی گفت: در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی و گام دوم قرار داریم و چشم‌اندازی برای این گام و کارهای صورت گرفته در اختیار است و این بیانیه پرمحتوا دستورالعمل ۴۰ ساله آینده ما است.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه شعاری عمل کردن بازی در میدان دشمن است، گفت: در گام دوم باید با دقت بیشتری عمل کنیم و یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند جلوی شعاری شدن کارها را بگیرد سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه در برش استانی این بیانیه، باید فعال عمل کنیم و در مسیری که مقام معظم رهبری برای ما تبیین کرده‌اند با قدرت پیش برویم، گفت: این حرکت الزاماتی دارد که یکی از آن‌ها نیروسازی و تقویت مبانی فکری و عقیدتی عناصر این تمدن است که باید آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه آن را بسازند.

امام جمعه کرج تصریح کرد: این مسیر ابعاد مختلفی دارد که یکی در اختیار سازمان تبلیغات است که باید با دقت وعزم وارد شود و باید نیروهایی کارآمد وارد شوند و دراین مسیر بدون برنامه کارکردن و باری به هر جهت بودن قابل قبول نیست.

وی اظهار امیدواری کرد که با مدیر جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز شتاب بیشتری به حرکات دینی داده شود و رابطه بین مساجد، مدارس و هیئات مذهبی تقویت شده ضمن آنکه به محله‌ها و معضلات اجتماعی توجه بیشتری شود.

امام جمعه کرج تأکید کرد که کارها با برنامه و چشم‌انداز پیش برود و وضعیت مبلغان در ایام تبلیغی و غیرتبلیغی سازمان‌دهی شود و بانک اطلاعاتی مبلغین نیز تشکیل شود.

در این مراسم از خدمات هشت ساله حجت الاسلام سیدعباس مسعودی تقدیر و حجت الاسلام ولایی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی البرز معرفی شد.
انتهای پیام

captcha