قراردادن نام رهبر ایران در فهرست تحریم‌ها نشانه حماقت ترامپ است
کد خبر: 3822967
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸

قراردادن نام رهبر ایران در فهرست تحریم‌ها نشانه حماقت ترامپ است

گروه سیاسی - امام جمعه کرج گفت: تحریم رهبر معظم انقلاب که در افکار و اذهان اجتماعی و سیاسی دنیا نقش برجسته‌ای دارد نشانه حماقت ترامپ و اوج درماندگی آمریکا است.

جنگ رسانه‌ای پلیس را دلسرد نکند/ مردم حامی نیروی انتظامی هستند

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، هفتم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به ارائه گزارش عملکرد حقوق بشر توسط آمریکا در سال‌های گذشته، اظهار کرد: این اقدام با انتقاد تند رهبر معظم انقلاب همراه شد و هر ساله هفته حقوق بشر آمریکایی در کشور وجود دارد که به تبیین اقدامات دشمن می‌پردازیم؛ حقوق بشر آمریکایی به فکر گسترش منافع سیاسی و اقتصادی است.
وی با بیان اینکه تیرماه مظهر شرارت آمریکایی‌هاست، اضافه کرد: فراموش نمی‌کنیم که چگونه از روی عمد به هواپیمای مسافربری ما حمله کردند و در نهایت این اقدام وقیحانه به نیروهای خود مدال شجاعت دادند؛ سکوت جامعه جهانی مدعی حقوق بشر در این رابطه قابل نقد است.
خطیب نماز جمعه کرج بیان کرد: البته ما هرگز از آمریکا ترس نداشته‌ایم؛ مورد هدف قرار دادن پهپاد دشمن به ارزش 220 میلیون دلار توسط مدافعان حریم و مرزها حیثیت نداشته آمریکا را به باد داد.
حسینی همدانی با بیان اینکه انتظار می‌رود پس از این اقدامات جمهوری اسلامی ایران ترامپ عصبانی باشد، ادامه داد: این اقدامات نشان می‌دهد که اگر تصمیم بگیریم کاری را هرچند دشوار انجام دهیم، خواهیم توانست. شکست‌های پی در پی رئیس جمهور آمریکا را گیج کرده و شاهد اقدامات عجیب و غریب از وی هستیم.
وی گفت: تحریم رهبر معظم انقلاب که در افکار و اذهان اجتماعی و سیاسی دنیا نقش برجسته‌ای دارد نشانه حماقت ترامپ و اوج درماندگی آمریکا است؛ چه افراد مسلمان و چه غیر مسلمان نسبت به ساده‌زیستی و سلامت زندگی رهبر معظم انقلاب آگاه هستند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: ترامپ برخلاف موازین و حقوق، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی را نیز تحریم می‌کند. البته همه این‌ها باید عبرتی باشد برای عده‌ای که کم نیستند تا سرخوش نباشند از مذاکرات با دشمن؛ چه معنی دارد آمریکا که دم از مذاکره می‌زند مسئول انجام مذاکره را تحریم کند؟
به گفته امام جمعه کرج این اقدامات دشمن، عملیات فریب است و نباید در این دام افتاد. به تعبیر رهبر معظم انقلاب ملت مظلوم و مقتدر ایران همچون کوه در مقابل زیاده‌خواهی دشمن خواهند ایستاد و شهیدان انقلاب و کشور بیانگر این تقابل مقتدرانه هستند.
حسینی همدانی به تشییع پیکر 150 شهید در روز گذشته در پایتخت اشاره کرد و توضیح داد: دیروز کل کشور به بوی شهدا عطر آگین شد. شهیدان با سکوت خود فریاد می‌زنند که آمریکا و انگلیس کوچک‌تر از این هستند که در مقابل ملت ایران به پیروزی برسند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه شهدا در راستای اجرا و احیای دستورات الهی و قرآن گام برداشته‌اند، تصریح کرد: خدا نکند که مسئولی در این راه کوتاهی کند و کاری را درست انجام ندهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شنیده شده است که از شخصی برای انتخابات مجلس حمایت می‌کنم. اولا که فعلا برای حمایت خیلی زود است، ثانیا تاکنون از هیچ کسی حمایت نکرده‌ام و احتمال خیلی کمی وجود دارد که از این پس هم از کسی حمایت کنم.
امام جمعه کرج گفت: اما پیشنهاد می‌کنم جوانانی که صلاحیت دارند و می‌توانند با تشکل‌های دانشجویی، اساتید و طلاب جوان صحبت کنند و راهنمایی بگیرند برای ورود به این عرصه اقدام کنند.
خطیب نماز جمعه کرج یادآور شد: معضلات فعلی در مجلس واضح است؛ افراد بسیاری در بزنگاه‌ها کاری انجام ندادند. به نظر می‌رسد برخی طاغوت شدند؛ در شهر و استان عزل و نصب می‌کنند و اقدامات نابخردانه دارند تا برای آینده و انتخابات برنامه‌ریزی داشته باشند.
حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتظار مردم از نیروی انتظامی این است که بدون توجه به بازی‌های رسانه‌ای ضد انقلاب به مقابله با معضلات اجتماعی و هنجارشکنی‌ها بپردازند و جوسازی‌ها موجب تضعیف روحیه و کنار رفتن آن‌ها از وظیفه خود نشود.
امام جمعه کرج با بیان اینکه عده‌ای هنجارشکنی می‌کنند و جرم آن‌ها مشهود است، افزود: همه مردم از نیروی انتظامی پشتیبانی خواهند کرد و پلیس نباید تسلیم جنگ رسانه‌ای شود.
انتهای پیام

captcha