۷۰ دانشجوی جهادگر البرزی به خوزستان اعزام می‌شوند
کد خبر: 3822626
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

۷۰ دانشجوی جهادگر البرزی به خوزستان اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی ــ مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی البرز گفت: ۴۶ پروژه تعمیر در روستای باوی به عهده جهادگران البرزی قرار گرفته و ۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای انجام این پروژه‌ها به خوزستان اعزام می‌شوند.

70 دانشجوی جهادگر البرزی به خوزستان اعزام می‌شوند

ابراهیم نانکلی، مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه البرز به عنوان استان معین در بازسازی شهرستان باوی در خوزستان تعیین شده است، گفت: ۴۶ پروژه تعمیر در این منطقه به دانشجویان جهادگر البرز سپرده شده است.
وی با بیان اینکه ۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه خوارزمی در تیرماه برای انجام پروژه‌های باوی به خوزستان می‌روند، گفت: گروه جهادی دانشگاه سما نیز در اردوی جهادی داخل استان، به آبرسانی در یکی از روستا‌های بخش اخترآباد می‌پردازند.
مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی البرز ادامه داد: علاوه بر این اردو که از ۱۳ تیر آغاز می‌شود، چند کارگروه بهداشتی و سلامت نیز در مناطق اطراف حاشیه شهر کرج به موضوعات سلامت و دندانپزشکی مردم می‌پردازند.
این مسئول بیان کرد: یکی از فعالیت‌های دانشجویان جهادگر البرزی در تابستان امسال فضاسازی و زیباسازی در مدارس مناطق محروم است که این کار توسط گروه جهادی شهدای گمنام که متشکل از جهادگران دانشگاه علمی کاربردی البرز است، صورت می‌گیرد.
مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی البرز با بیان اینکه جهادگران البرزی به حوزه اقتصاد مقاومتی نیز ورود می‌کنند، افزود: تابستان امسال کارگروه اختصاصی در حوزه آموزش پرورش قارچ و گل در یکی از روستا‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کند.
وی گفت: با همکاری یکی از دانشگاه‌های استان قرار شده سوله دانشگاه در اختیار جهادگران قرار گیرد و آموزش پرورش قارچ در این سوله انجام شود. در این شرایط هم دانشجویان به صورت علمی تولید قارچ را می‌آموزند و هم می‌توانند به تولید قارچ برسند.
انتهای پیام

captcha