جشنواره «جوان موفق» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3822529
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

جشنواره «جوان موفق» در البرز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی البرز از برگزاری اولین جشنواره جوان موفق در دانشگاه‌های آزاد استان خبر داد.

جشنواره جوان موفق در البرز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین داود خوش‌باور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از برگزاری جشنواره جوان موفق در سطح دانشگاه‌های آزاد اسلامی این استان خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای توجه به جوانان و استعدادهای فراوان آنان به منظور کشف، شناسایی، حمایت و معرفی جوانان مستعد در ابعاد فرهنگی، پژوهشی، علمی، ورزشی، هنری و غیره برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر ایجاد نشاط و انگیزه در میان جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: تشکیل بانک اطلاعاتی از جوانان مستعد و موفق در زمینه های علمی و عملی، تقدیر از آنان جهت ایجاد انگیزه برای حضور فعال تر، جذب حداکثری جوانان توانمند، راهنمایی این قشر پرتوان برای ورود به عرصه‌های اجتماعی و اشتغال و استفاده از توانایی جوانان موفق دانشگاهی از جمله دستاوردهای این جشنواره است.
خوش‌باور در پایان با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در کشور و توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می‌شود، اظهار کرد: از تمامی دانشجویان توانمند و فعال در زمینه‌های علمی، عملی، ورزشی، فرهنگی دعوت می‌شود در این جشنواره حضوری فعال و پویا داشته باشند.
انتهای پیام

captcha