دهه کرامت؛ فرصتی برای ترویج فرهنگ اسلامی
کد خبر: 3822126
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

دهه کرامت؛ فرصتی برای ترویج فرهنگ اسلامی

گروه اجتماعی ــ امام جمعه نظرآباد دهه کرامت را فرصتی برای احیای ارزش‌های الهی و نشر و ترویج فرهنگ اسلامی دانست و گفت: این ایام تجلی ولایت‌مداری و عشق به اهل بیت(ع) است.

دهه کرامت؛ فرصتی برای ترویج فرهنگ اسلامی

سیدسجاد موسوی، امام جمعه نظرآباد در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دهه کرامت بهترین فرصت برای نشر و ترویج معارف اهل بیت(ع) و بهترین زمان برای احیای ارزش‌های اسلامی و الهی است.
وی ایران اسلامی را کانون اصلی دلدادگی و عشق به اهل بیت(ع) دانست و افزود: این دهه فرصت مناسبی برای تقویت سه ویژگی معرفت و شناخت ائمه(ع)، تقویت محبت و تمرین کریم بودن است.
امام جمعه نظرآباد با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های دهه کرامت تصریح کرد: باید از دهه کرامت و جشن‌های آن در جهت ترویج فرهنگ رضوی بهره گرفت.
امام جمعه نظرآباد دهه کرامت را تجلی ولایت‌مداری و عشق به اهل بیت(ع) به ویژه عشق و ارادت ایرانیان به ساحت مقدس امام هشتم دانست و گفت: عموم جامعه باید از سبک زندگی ایشان بهره کامل را ببرند.
موسوی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان در راستای ترویج فرهنگ غربی در جوامع اسلامی خاطرنشان کرد: دهه کرامت می‌تواند بهترین فرصت و آغازگر نهضت عظیم ترویج سبک زندگی رضوی در جامعه اسلامی باشد و جوامع اسلامی امروز بیش از همیشه نیازمند تشنه معارف اهل بیت(ع) است.
وی با اشاره به ولادت کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه(س) و روز دختر، گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) نماد زهد و تقوا، پاکدامنی و ایستادگی و مقاومت ‌برابر مشکلات سختی‌هاست و الگوگیری از زندگی این بانوی بزرگوار قطعا زمینه ساز موفقیت بانوان این مرز و بوم خواهد بود.
امام جمعه نظرآباد در پایان حضور بانوان را در عرصه‌های مختلف سیاسی‌، اجتماعی و فرهنگی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: امروز به برکت امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری نقش و حضور بانوان در حوزه‌های مختلف اجرایی کشور بی‌نظیر است که باید از این فرصت بسیار مهم بیشترین بهره را برد و در راستای تقویت جایگاه زن مسلمان و عفیف تلاش بیشتری صورت گیرد.
انتهای پیام

captcha