آمادگی اصناف البرز برای حمایت از طرح جهاد همبستگی
کد خبر: 3821945
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

آمادگی اصناف البرز برای حمایت از طرح جهاد همبستگی

گروه اجتماعی ــ مسئول اتاق اصناف البرز آمادگی اصناف البرز برای حمایت از طرح جهاد همبستگی خبر داد و گفت: اصناف و بازاریان البرزی در اجرای این طرح پیش‌قدم خواهند بود.

آمادگی اصناف البرز برای حمایت از طرح جهاد همبستگی

حمید کریمی، مسئول اتاق اصناف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به نیاز سیل‌زدگان به کمک و یاری‌رساندن مردم گفت: اصناف و بازاریان استان البرز در این طرح پیش‌قدم خواهند بود.
وی با بیان اینکه کسبه و بازاریان حبیبان خداوند هستند و همیشه در کمک‌رسانی پیش‌قدم شده‌اند، افزود: اتاق اصناف استان البرز در سنوات گذشته نیز به مردم زلزله‌زده کمک کرده و در جریان سیل همگام با بسیج حرکت کرده است.
رئیس اتاق اصناف البرز گفت: اتاق اصناف البرز با سپاه و بسیج استان تعامل بسیار خوبی دارد و با همکاری سپاه کمک‌هایی از قبیل تهیه جهیزیه برای نیازمندان، کمک به ایتام، آزادی زندانیان، زلزله سرپل ذهاب و مواردی از این قبیل داشته است.
وی با اشاره اهمیت کار فرهنگی در پیشبرد طرح جهاد همبستگی ملی خاطر نشان کرد: اتاق اصناف استان البرز آمادگی هر نوع کمک به این طرح را دارد و امیدواریم که بتوانیم همگام با بسیج و سپاه در تحقق این طرح و کم کردن آلام مردم مناطق سیل‌زده گام‌های خوبی برداریم.
انتهای پیام

captcha