اعطای ۱۱۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به نیازمندان البرزی
کد خبر: 3821627
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

اعطای ۱۱۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به نیازمندان البرزی

گروه اجتماعی ــ رئیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: امسال ۱۱۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به یک هزار و ۹۲۸ نیازمند زیر پوشش حمایتی کمیته امداد این استان پرداخت شده است.

اعطای 113 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به نیازمندان البرزی

علی حسین فرسود، رئیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اعطای وام قرض‌الحسنه به نیازمندان در سه‌ماهه نخست سال‌ جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۰۰ درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: از مجموع این میزان وام قرض‌الحسنه حدود ۶۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان از منابع کمیته امداد نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان البرز و ۵۰ میلیارد ریال از منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شده است.
حسین فرسود، رقم پرداختی وام قرض‌الحسنه به نیازمندان در سه‌ ماهه اول سال ۹۷ را ۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان در موضوعات اشتغال، مسکن و کارگشایی اعطا می‌شود.
وی بیان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان این نهاد از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تا سقف ۵۰ میلیون ریال بدون کارمزد و تسهیلات پرداختی به نیازمندان از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر بدون سود و با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود.
رئیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان البرز افزود: اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌بانکی، عدم دریافت جریمه دیرکرد اقساط و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک از جمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.
وی با بیان اینکه صندوق‌های خانگی و محلّی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند، افزود: نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق، نیازمندان موردنظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.
انتهای پیام

captcha