ایران تن به برجامی دیگر نمی‌دهد
کد خبر: 3821149
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

ایران تن به برجامی دیگر نمی‌دهد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه فردیس گفت: کسانی که سر صحبت مذاکره دوباره با آمریکا را باز می‌کنند باید بدانند که این کشور دوباره بر سر مذاکره‌ای همچون برجام نمی‌نشیند.

مذاکره‌ای درکار نیست/ ایران تن به برجامی دیگر نمی‌دهد

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، امروز، 31 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه فردیس، با بیان اینکه برخی وقتی می‌فهمند با کارهایی که در هنگام مدیریت خود برای مردم نکرده‌اند چه ضربه‌ای به جامعه زده‌اند، پس از بازنشستگی به جایی می‌روند که کسی آن‌ها را نشناسد، اظهار کرد: برخی رحم ندارند و خدا نیز به آنها رحم نمی‌کند.
وی در ادامه با بیان اینکه بزرگ‌ترین گناه از منظر خدا سنگ‌دل بودن است، افزود: امروز سالروز شهادت دکتر چمران است، وی شخصیتی برجسته و ملی است که هرچه از خصوصیات او بگوییم، کم گفته‌ایم. نباید این اشخاص را از یاد ببریم چرا که نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت با مطرح کردن شهدای والا مقام ممکن می‌شود.
امام جمعه فردیس با اشاره به برپایی میز خدمت دادگستری با حضور مسئولان این ارگان پیش از نماز جمعه در فردیس، اضافه کرد: مردم از این فرصت به خوبی استفاده کردند و از مسئولان قضایی شهرستان مشاوره گرفتند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها گران‌ترین پهباد خود را به سمت ایران فرستادند، عنوان کرد: این پهباد در استان هرمزگان مورد هدف قرار گرفت.
ایمانی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده است که اگر ایران را بر سر جای خود ننشانیم دیگر نخواهیم توانست، خاطرنشان کرد: با هدف قراردادن پهباد آن‌ها در کشورمان، به آن‌ها ثابت شد که اگر بخواهند کوچک‌ترین تعرضی به ایران اسلامی داشته باشند، با برخورد جدی نظام جمهوری اسلامی رو به رو می‌شوند.
وی با اشاره به اعلام دبیر عالی شورای امنیت مبنی بر اینکه یکی از دستگاه‌های جاسوسی دشمن توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و جاسوس‌های آن‌ها نیز شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: سازمان سیا امروز دیده که چه رودستی از ایران خورده است.
امام جمعه فردیس با بیان اینکه قانون جنگل اکنون در جهان حاکم است، گفت: نظام جمهوری اسلامی روی سلاح و مسائل شخصی خود به مذاکره نمی‌نشیند و کسانی که سر صحبت مذاکره دوباره با آمریکا را باز می‌کنند باید بدانند که این کشور دوباره بر سر مذاکره‌ای همچون برجام نمی‌نشیند.
انتهای پیام

captcha