فرهنگ مقاومت را با قرآن به نسل جدید بیاموزیم
کد خبر: 3821148
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

فرهنگ مقاومت را با قرآن به نسل جدید بیاموزیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ مقاومت در جامعه تأکید کرد و گفت: این فرهنگ را با آیات قرآن به نسل جدید بیاموزیم.

فرهنگ مقاومت را با قرآن به نسل جدید بیاموزیم

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رازینی، رئیس شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور، امروز، 31 خردادماه در سخنرانی بین دو خطبه نماز جمعه این هفته فردیس، ضمن ابراز خرسندی از استقلال شهرستان فردیس، اظهار کرد: هفتم تیرماه مصادف با حادثه‌ای عظیم است، این روز سالروز شهادت شهید چمران است و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.
وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی تمام سعی خود را برای ضربه زدن به کشور ایران بکار گرفتند، اضافه کرد: خوشبختانه نتوانسته و نمی‌توانند به ایران اسلامی‌ضربه‌ای بزنند.
رئیس شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور با بیان اینکه احکام اسلام نجات بخش هستند و قوه قضائیه نیز بر همین اساس اقدام می‌کند، عنوان کرد: هفته اول تیر به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته بهترین انتخاب‌ها را در قوه قضائیه داشته‌اند و بسیار خرسندیم که امروز قوه قضائیه به ریاست آیت الله رئیسی یکی از شاگردان شهید بهشتی اداره می‌شود. آیت الله رئیسی تمام عمر خود را در قوه قضائیه گذراندند و این نشان از رویکرد انقلابی وی است.
رازینی همدانی با بیان اینکه یقین داریم که قوه قضائیه در این دهه اقدامات مثمرثمری انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ مقاومت از اهمیت بالایی برخوردار است و باید آن را توسط آیات قرآن به نسل جدید بیاموزیم.
انتهای پیام

captcha