شرکت 800 نفر از فرهنگیان البرزی در مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم»
کد خبر: 3820988
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

شرکت 800 نفر از فرهنگیان البرزی در مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم»

گروه فرهنگی- مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج از شرکت 800 نفر از فرهنگیان البرز در مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» خبر داد و گفت: به زودی این مسابقه در سطح دانش‌آموزی نیز برگزار می‌شود.

شرکت 800 نفر از فرهنگیان البرز در مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم»

ابراهیم فلاح نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: شهید ابراهیم هادی یک پهلوان بسیجی بود که با وجود تمام پهلوانی‌ها و داشتن ستاره کشتی بر سینه، در نهایت، مدال شهادت موجب کمال وی شد.
وی افزود: آموزش و پرورش در کنار وظیفه ذاتی خود که تعلیم و تربیت نسلی شایسته، معتقد، متدین و مسؤلیت‌پذیر است، تربیت اجتماعی و تقویت خودباوری را در امور خود می‌گنجاند.
فلاح‌نژاد ادامه داد: آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در راستای تحقق منویات مقام‌ معظم رهبری در بیانیه گام دوم‌ انقلاب و تقویت خودباوری، اقدامات ویژه‌ای انجام‌ می دهد که مهم ترین آن‌ها، امیددهی به جوانان و آگاهی‌بخشی به آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که تمام معاونت‌ها آن را سرلوحه امور خود قرار داده‌اند.
وی در ادامه به برگزاری مسابقه کتابخوانی سلام بر ابراهیم اشاره کرد و توضیح داد: از اسفند ماه ۹۷ کتاب «سلام بر ابراهیم» برای دو گروه فرهنگیان و دانش‌آموزان به عنوان مسابقه کتابخوانی با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت پرورشی و نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفت و آزمون‌ها برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج افزود: در فاز اول این مسابقه، ۸۰۰ نفر از فرهنگیان در این آزمون شرکت کردند و به زودی برنامه‌ریزی جهت فاز دوم این مسابقه در سطح دانش‌آموزی، آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم برنامه‌ای در سطح وسیع‌تر و دقیق‌تر در ناحیه سه اجرا شود.
این مسئول در پایان هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام ذکر کرد و گفت: این مسابقه کتابخوانی با محوریت زندگی‌نامه و خاطرات شهید «ابراهیم هادی» برگزار می‌شود.
انتهای پیام

 

captcha