فعالان اقتصادی فرماندهان جنگ اقتصادی هستند
کد خبر: 3820387
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

فعالان اقتصادی فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: فرماندهان جنگ اقتصادی امروز فعالان اقتصادی هستند و اگر با تمام وجود پای کار بیایند می‌توانیم از این بحران به سلامت عبور کنیم.

فعالان اقتصادی فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

به گزارش ایکنا از البرز، محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز، 28 خرداد‌ماه در آئین افتتاح شهرک صنعتی دارویی برکت استان البرز افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بخش‌های مختلف از جمله کمک به صنعت داروسازی کشور پیشگام بوده است.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان گفت: ما باید قبول کنیم در یک جنگ فراگیر، وسیع‌تر و عمیق‌تر از جنگ تحمیلی قرار داریم زیرا امروز ابعاد این جنگ گسترده بوده و محدوده جغرافیایی خاصی ندارد.
مخبر با بیان اینکه امروز درگیر جنگی شده‌ایم که از زیرساخت‌ها و امکانات کشور تا نفوذ بین‌المللی را شامل می‌شود، افزود: برخی تصور می‌کنند که دشمنان وارد جنگ فیزیکی با ایران می‌شوند اما این جنگ قطعا آغاز نمی شود چرا که جرات ندارند تجهیزاتشان را به منطقه بیاورند.
این مسئول با تأکید براینکه دشمنان امروز از طریق فشار معیشتی و اقتصادی با ما وارد جنگ شده‌اند، گفت: رهبر معظم انقلاب ۱۲ سال سال است انگشت روی نقطه آسیب کشور یعنی اقتصاد گذاشته است و پیام سالانه رهبری معظم انقلاب بیانگر تسلط، دانایی و هوشمندی معظم له است.
رئیس ستاد اجرایی حضرت امام(ره) گفت: البته امروز مردم پا به رکاب تر از زمان جنگ تحمیلی هستند، سرداران جنگ اقتصادی امروز فعالان اقتصادی هستند و اگر با تمام وجود پای کار بیایند این مرحله هم پشت سر گذاشته می‌شود.
مخبر اضافه کرد: یکی از کارهایی که باید شکل بگیرد، اتحاد بخش خصوصی، دولتی و عمومی است و اگر موفق شویم این اتحاد را ایجاد کنیم از این مقطع عبور خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه اگر بتوانیم بخش تولید را سامان دهیم، اشتغال، توسعه و رشد اقتصادی خواهیم داشت و فقر کم می‌شود، افزود: راهبردی که مقام معظم رهبری انتخاب کرده، سلاحی است که اگر متوسل شویم، دشمن آسیب می‌بیند.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ادامه از فعالیت این ستاد در حوزه دارویی سخن به میان آورد و گفت: ما در ستاد اجرایی دنبال انتفاع از صنعت دارو نبوده و نیستیم و ورود سود بخش دارویی را به ستاد ممنوع کرده‌ایم.
وی افزود: ستاد اجرایی حضرت امام(ره) برای شهرک صنعتی دارویی برکت استان البرز چهار هزار میلیارد ریال هزینه کرده و واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در اولویت قرار داده است.
انتهای پیام

captcha