مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات قرآن در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3819828
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات قرآن در البرز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداراه امور قرآنی اوقاف البرز از برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات قرآن در نظرآباد، طالقان و ساوجبلاغ خبرداد.

مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات قرآن در البرز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اعلام خبر برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات قرآن در استان، اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، دعاخوانی، اذان و حفظ پنج جزء، 10 جزء و 20 جزء و کل قرآن کریم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه سه نفر اول هر رشته به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند افزود:‌ مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآنی تیرماه برگزار می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این مسابقه در کرج از نهم تا دهم اردیبهشت ویژه بانوان و از یازدهم الی دوازدهم اردیبهشت ویژه آقایان برگزار شد، گف: متسابقان در این روزها از ساعت هشت الی ۱۸ عصر با هم به رقابت پرداختند.
وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات در نظرآباد، طالقان و ساوجبلاغ چهارشنبه، 29 خرداد ویژه خواهران و پنج شنبه، 30 خرداد در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) و بی بی سکینه(س) کردان برگزار خواهد شد، گفت: در مجموع 170 نفر از این سه شهرستان برای راهیابی به مرحله استانی این مسابقات با هم رقابت می‌کنند.
انتهای پیام

captcha