پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی البرز معرفی می‌شوند
کد خبر: 3819395
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی البرز معرفی می‌شوند

گروه اقتصاد ــ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز گفت: امسال باید پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی با هدف‌گذاری هرچه بیشتر در مسیر توسعه و رونق تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی معرفی شوند.

پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی البرز معرفی می‌شوند

به گزارش ایکنا از البرز، زهرا عربشاهی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز، 25 خرداد در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در البرز برگزار شد، اظهار کرد: تصویب نامه‌ای که در ستاد ملی اقتصاد مقاومتی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده باید هر چه بیشتر مدنظر قرار گیرد.
وی ادامه داد: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی پس از تایید در سامانه‌ نیپا (نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی) که برای این منظور پیش‌بینی شده بارگذاری می‌شود و در این زمینه هرچه بیشتر باید از ظرفیت بخش خصوصی بهره برد.
عربشاهی گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی باید براساس زمان‌بندی داده شده اجرایی شود و به اعتبارات دولتی و استانی که در گذشته پیش‌بینی نشده متکی نباشند.
وی اضافه کرد: خرید خدمات آموزش در مناطق کم‌برخوردار، توسعه خدمات دولت الکترونیک، فراهم کردن زمینه‌ها برای سرعت‌بخشی هرچه بیشتر در استفاده از خدمات اینترنتی و تأمین ماهواره‌های ملی مخابرات از جمله پروژه‌های مهم در این زمینه است که باید از سوی دستگاه‌های اجرایی متولی مد نظر قرار گیرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز بیان کرد: تأمین تجهیزات پزشکی و افزایش سهم سلامت، توسعه حمل و نقل عمومی به‌ویژه قطار شهری کرج از دیگر پروژه‌های مهم در این زمینه خواهد بود.
وی بیان کرد: توجه به طرح‌های دانش‌بنیان و پیش‌بینی نیازها در برابر حوادث غیرمترقبه و تجاری‌سازی تولیدات نیز با توجه به قرار داشتن در سال رونق تولید مد نظر خواهد بود.
عربشاهی گفت: فرودگاه پیام در بحث توسعه مناطق آزاد تجاری و صنعتی از طریق سرمایه‌گذاری نوآوری درسطح ملی ابلاغ شده که دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری سهم استان دراین پروژه‌ها اقدامات لازم را باید به عمل آورند.
انتهای پیام

captcha