۱۲۰ مؤسسه قرآنی البرز؛ میزبان طرح «بوستان معرفت»
کد خبر: 3818925
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

۱۲۰ مؤسسه قرآنی البرز؛ میزبان طرح «بوستان معرفت»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از اجرای طرح بوستان معرفت در این استان خبر داد و گفت: ۱۲۰ مؤسسه قرآنی برای اجرای این طرح همکاری می‌کنند.

120 موسسه قرآنی البرز؛ میزبان طرح بوستان معرفت

حجت‌الاسلام عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به فرارسیدن اوقات فراغت، اظهار کرد: طرح بوستان معرفت در راستای برگزاری طرح اوقات فراغت در گروه‌های سنی کودک و نوجوان در استان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه طرح بوستان معرفت در گروه‌های سنی کودک و نوجوان زیر ۱۷ سال برگزار می‌شود، افزود: 100 نقطه در استان شناسایی شده تا روحانیان مستقر در راستای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت به این مکان‌ها اعزام شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به فعالیت‌های روحانیان مستقر در پایگاه‌های بوستان معرفت بیان کرد: از جمله تکالیف آنان این است که به‌عنوان امام محله، بازدید از ورزشگاه‌ها و مدارس را داشته و برنامه‌های پایگاه فرهنگی را اجرا کنند.
مسعودی تصریح کرد: همچنین 120 مؤسسه قرآنی استان که در زمینه‌های فرهنگی فعالیت دارند برای اجرای طرح بوستان معرفت اوقات فراغت همکاری می‌کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت از ۱۰ تیرماه آغاز و تا دوم شهریور‌ماه ادامه خواهد داشت، گفت: گروه هدف اجرای طرح مناطق حاشیه‌نشین و روستاها هستند و مباحث آسیب‌شناسی، دوست‌یابی، گفتمان‌های دینی، مباحث تربیتی وگام دوم انقلاب در برنامه‌های اوقات فراغت مطرح خواهند شد.
انتهای پیام

captcha