راهیابی ۱۴ دانش‌آموزان البرزی به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز
کد خبر: 3818904
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

راهیابی ۱۴ دانش‌آموزان البرزی به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ۱۴ دانش‌آموز البرزی پس از کسب رتبه‌های برتر در مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز به مرحله کشوری راه یافتند.

راهیابی 14 دانش‌آموزان البرزی به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

ابراهیم فلاح‌نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از موفقیت دانش‌آموزان و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد و اظهار کرد: قرآن، عترت و نماز در زندگی فردی و اجتماعی به ویژه بین دانش‌آموزان و فرهنگیان، دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای است.
وی افزود: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با حضور ۷۰۰ دانش‌آموز و ۲۰۰ نفر فرهنگی در ۱۴ رشته آوایی و پژوهشی در مرحله استانی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.
فلاح‌نژاد بیان کرد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ عمومی و ویژه شامل حفظ پنج، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن‌کریم، رشته‌های پژوهشی شامل نهج‌البلاغه، تفسیر، صحیفه سجادیه الگوی برتر احکام نماز به صورت مشترک و در رشته اذان و مداحی ویژه پسران به رقابت‌ پرداختند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج ادامه داد: در این رقابت‌ها 56 نفر از دانش‌آموزان پسر و دختر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در دو مقطع متوسطه موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند که از این تعداد 14 نفر به مسابقات کشوری راه یافته‌اند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج افزود: برگزیدگان مسابقات استانی، برای رقابت در مرحله کشوری در دو بخش شفاهی و پژوهشی که تابستان امسال در مشهد مقدس و زنجان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.
فلاح‌نژاد در پایان گفت: همچنین در چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان دو نفر از بانوان فرهنگی از اداره آموزش و پروش ناحیه سه کرج ناحیه در رشته‌های حفظ 10جزء قرآن‌کریم و الگوی برتر تدریس احکام نماز حائز رتبه اول شدند و به مسابقات کشوری که در مشهد مقدس برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

captcha