حضور روزانه 4000 البرزی در برنامه‌های جمع‌خوانی قرآن‌کریم
کد خبر: 3817411
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

حضور روزانه 4000 البرزی در برنامه‌های جمع‌خوانی قرآن‌کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: در ایام ماه مبارک رمضان روزانه چهارهزار نفر در برنامه‌های جمع‌خوانی قرآن‌کریم بقاع متبرکه شاخص این استان حاضر شدند.

حضور روزانه 4000 البرزی در برنامه‌های جمع‌خوانی قرآن‌کریم

حجت الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص البرز هرسال با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه‌های جمع‌خوانی قرآن‌کریم برگزار می‌کنند.
وی ابراز کرد: امسال به‌طور متوسط روزانه چهار هزار نفر جهت شرکت در مراسم جمع‌خوانی قرآن‌کریم در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص این استان حضور یافتند.
این مسئول، برپایی نماز جماعت، جلسات تفسیر قرآن‌کریم و توزیع افطاری ساده را از جمله برنامه‌های اماکن متبرکه در ماه رمضان خواند و گفت: در راستای ترویج فرهنگ افطاری ساده و دوری از تجمل‌گرایی، سفره‌های افطاری ساده در بقاع متبرکه شاخص پهن شد.
صالحی، برپایی خیمه معرفت در ایام ماه مبارک رمضان و سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا را از دیگر برنامه‌های اجرا شده بقاع متبرکه در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز همچنین بیان کرد: همچنین درماه مبارک رمضان طرح افق برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارائه پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی توسط بقاع متبرکه این استان اجرا شد.
انتهای پیام

 

captcha