بصیرت ملت ایران؛ بزرگ‌ترین درس به بدخواهان نظام اسلامی است
کد خبر: 3813958
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

بصیرت ملت ایران؛ بزرگ‌ترین درس به بدخواهان نظام اسلامی است

گروه سیاسی- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اشتهارد با تاکید براینکه دشمنی اسکتبار با ایران تمامی ندارد، گفت: غیرت دینی و بصیرت ملت ایران همواره درس بزرگی به دشمنان داده است.

بصیرت ملت ایران؛ بزرگ‌ترین درس به بدخواهان نظام اسلامی است

حجت الاسلام علی ملک، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه اشتهارد در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به رغم تهدیدها، تحریم‌ها و فشارهای سلطه گران غربی، مقاومت مردم ایران در ماه‌های اخیر در برابر فزونی‌خواهی دشمنان با محوریت آمریکا، به تعیین کننده ترین عنصر در روند تعاملات بین المللی تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی خود علیه نظام اسلامی بر نمی‌دارد گفت: آمریکا با تحریم گسترده جهانی و ایجاد جنگ روانی و عملیاتی به دنبال ایجاد فشار و قرار دادن ملت در مقابل نظام است و هر کاری می‌کند تا ملت ایران را به خیابان‌ها بکشاند اما همیشه و در همه صحنه‌ها غیرت دینی و بصیرت مردم ایران درس بزرگی به دشمن داده است.
وی با تاکید بر اینکه منافقان و استکبار به واسطه آن که با پیروزی انقلاب منافع خود را از این کشور از دست دادند هیچ وقت دست از دشمنی خود بر نمی‌دارند، گفت: باید مراقب نفوذ فرهنگی و اجتماعی دشمنان باشیم و اقدامات آن‌ها را جدی بگیریم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه اشتهارد خاطرنشان کرد: اگر ملت‌ها بصیر و بینا باشند و روحیه شهادت‌طلبی در آن‌ها وجود داشته باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند آن‌ها را از صحنه بیرون کند.
وی در پایان با تاکید براینکه خوشبختانه علی‌رغم توطئه‌های دشمنان تفکر انقلاب اسلامی با قدرت و عزت در حال گسترش است، افزود: امروز انقلاب و نظام اسلامی ایران در مرحله گسترش و الگو برداری در جهان اسلام قرار گرفته و نمونه بارز آن تشکیل جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه و آفریقا است که همه سعی دارند تا به هر شکل ممکن از سلطه استکبار رهایی بخشند و خود را به انقلاب اسلامی ایران نزدیک کنند.
انتهای پیام

 

 

captcha