«معامله قرن»؛ طرحی برای دفاع از اشغالگری اسرائیل
کد خبر: 3813514
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

«معامله قرن»؛ طرحی برای دفاع از اشغالگری اسرائیل

گروه سیاست واقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز معامله قرن را طرحی برای دفاع از اشغالگری اسرائیل دانست و گفت: دشمنان به‌دنبال ایجاد یک کمربند ایمنی برای رژیم صهیونیستی هستند.

«معامله قرن» طرحی برای دفاع از اشغالگری اسرائیل

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز، امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی برای راهپیمایی روز جهانی قدس در البرز اظهار کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی برای حضور پرشور مردم در این راهپیمایی برنامه‌ریزی کنند.
وی افزود: روز جهانی قدس امسال با توجه به معامله قرن برای نجات و دفاع از اشغالگری اسرائیل غاصب از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه دشمنان به دنبال ایجاد یک کمربند ایمنی برای رژیم صهیونیستی هستند.
روحی‌یزدی گفت: تردیدی نیست آمریکا و صهیونیست برای به ثمر نشاندن این طرح و بهره‌برداری از آن حداکثر تلاش را دارند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: امروز شاهد آن هستیم که برخی کشورهای منطقه مانند حکام عربستان سعودی برای استحکام رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های روز قدس استان البرز به صورت سراسری از ساعت 11 صبح جمعه دهم خرداد ماه آغاز می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: انتظار می‌رود درشهرستان‌ها نیز به صورت مسنجم این برنامه‌ریزی پیش رود چراکه در 14 مرکز برگزاری نماز جمعه در این استان ویژه برنامه‌های روز قدس را خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: لازم است تدابیر جدی برای انعکاس رسانه‌ای حضور پرشور مردم در این راهپیمایی صورت گیرد.
روحی‌یزدی تاکید کرد: استفاده از طرح واحد در تبلیغات منطقه‌ای و محیطی با هدف نمایش وحدت و انسجام همیشگی بین دستگاه‌های اجرایی نیز ضروری است.
انتهای پیام

captcha