برگزاری طرح ضیافت الهی در ۵ بقعه متبرکه ساوجبلاغ
کد خبر: 3809452
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

برگزاری طرح ضیافت الهی در ۵ بقعه متبرکه ساوجبلاغ

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف ساوجبلاغ گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه‌‌های ‌قرآنی ـ فرهنگی با محوریت طرح ضیافت الهی در پنج بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح ضیافت الهی در 5 بقعه متبرکه ساوجبلاغ

حجت‌الاسلام محسن سراغی، رئیس اداره اوقاف ساوجبلاغ در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف قرآنی ـ فرهنگی با محوریت طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این راستا طرح ضیافت الهی با هدف ترویج فرهنگ قرآن و عترت در آستان مقدس امامزادگان یحیی دوز عنبر، عبدالقهار ورده، حسین و بی‌بی سکینه کردان، هاشم عرب‌آباد و هادی ینگی امام(ع) اجرا می‌شود‎.
رئیس اداره اوقاف ساوجبلاغ با اشاره به برپایی نماز جماعت در بقاع متبرکه شهرستان گفت: سخنرانی و بیان احکام شرعی توسط سه مبلغ غیربومی و یک مبلغ بومی از جمله برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.
سراغی افزود: برگزاری کلاس‌های قرائت قرآن، احکام، قرائت دعای افتتاح و مناجات و دعای ابوحمزه، سفره‌های افطاری ساده، برپایی خیمه‌های معرفت، غرفه نقاشی کودکان، چند رسانه‌ای و پاسخگویی به مسائل شرعی با استفاده از ظرفیت خیران و واقفان از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان است.
رئیس اداره اوقاف ساوجبلاغ همچنین برپایی مراسم‌های شب قدر، جشن میلاد امام حسن‌ مجتبی(ع)، برپایی محفل انس با قرآن‌کریم با حضور قاریان ممتاز و برنامه‌های مختلف فرهنگی را از دیگر برنامه‌های ضیافت الهی در بقاع متبرکه شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد.
سراغی آیین جزخوانی قرآن در امامزادگان را از دیگر برنامه‌های اوقاف ساوجبلاغ در ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: این برنامه‌ها به منظور استفاده بهتر از ظرفیت ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.
انتهای پیام

captcha