اجرای 100 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در البرز
کد خبر: 3806433
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

اجرای 100 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در البرز

گروه سیاسی- مسئول عقیدتی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز از اجرای 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در این استان خبر داد.

اجرای 100 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در البرز

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، محمد میری، مسئول عقیدتی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به سالروز شهادت شهید «مرتضی مطهری» اظهارکرد: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، همایش حکمت مطهر و تجلیل از اساتید و مربیان روز شنبه، هفتم اردیبهشت در سالن شهدای کانون جوانان شهید سبحانی ناحیه امام حسین کرج با حضور اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی و همچنین فرماندهان، پاسداران و مسئولین سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز و با سخنرانی امام جمعه کرج برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این مراسم از جمعی از خانواده‌های شهدای مربی و اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی نمونه در سپاه و بسیج تجلیل به عمل خواهد آمد.
این مسئول از اجرای 100 برنامه در هفته عقیدتی- سیاسی خبرداد و گفت: تجلیل و تکریم از اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مربیان و سرگروه‌های صالحین و معلمین بسیجی در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از جمله این برنامه‌هاست.
مسئول عقیدتی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز اضافه کرد: نشست‌های بصیرتی سیاسی در تمام پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه، دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی مزار شهدا و مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی به شمار می‌رود.
وی در پایان خاطرنشان کرد : یکی از اصولی‌ترین اهداف مجموعه بسیج و سپاه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و هر جا که حس شود دستاوردهای انقلاب مورد تهدید قرار گرفته است، بسیج وارد عرصه می‌شود.
انتهای پیام

captcha