رقابت 1540 دانش‌آموز در مسابقات قرآنی البرز
کد خبر: 3806429
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

رقابت 1540 دانش‌آموز در مسابقات قرآنی البرز

گروه فعالیت های قرآنی- 1540 دانش‌آموز پایه متوسطه درمرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز البرز به رقابت پرداختند.

رقابت 1540 دانش‌آموز در مسابقات قرآنی البرز

به گزارش ایکنا از البرز، عیسی بابالو، رئیس اداره قرآن ، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش البرز، پنجم اردیبهشت درآیین برگزاری این مسابقات که در سالن اجتماعات دبیرستان فرقانی، برگزارشد، اظهارکرد: دراین دوره از مسابقات یک هزارو 540 دانش‌آموز دختر و پسر و همچنین فرهنگیان در مرحله استانی شرکت کردند.
وی افزود: 62 هزار دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز البرزمشارکت کردند.
این مسئول یادآورشد: دانش‌آموزان دختر در 12 رشته حفظ قرائت، ترتیل، حفظ ویژه، تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، احکام، انشاء نماز، صحیح‌خوانی نماز، رشته‌های پژوهشی و آزمون کتبی رقابت کردند.
بابالو خاطرنشان کرد: داوری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز را در بخش دانش‌آموزان پسر 48 نفر و دانش‌آموزان دختر را 36 نفر بر عهده دارند.
وی ادامه داد: نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز راه می‌یابند.
این مسئول با بیان اینکه فرهنگیان در 11 رشته در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز به رقابت پرداختند، عنوان کرد: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ عمومی قرآن و نمازدر بین فعالان عرصه تعلیم و تربیت عملیاتی شده است.
در ادامه مظفر عنایتی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج گفت: میزبانی مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برعهده این ناحیه است که تلاش شد فضای مسابقات از نظم، ایمنی و آرامش لازم برای شرکت‌کنندگان برخوردار باشد.
وی افزود: برگزاری این مسابقات نقش موثری در گرایش و ایجاد انگیزه در بین دانش‌آموزان علاقمند به علوم و فعالیت‌های قرآنی خواهد داشت.
این مسئول یادآورشد: محفل انس با قرآن و نمایشگاه کتاب با موضوع قرآن از جمله محورهایی است که در مدارس مورد توجه قرار می‌گیرد تا دانش‌آموزان با کلام وحی شناخت بیشتری پیدا کنند.
دراین آیین از داوران سی و هفتمین دوره مسابقات فرآن، عترت و نماز دراستان البرز با اهدا لوح، تقدیر شد.
انتهای پیام

captcha