تجلیل از 8 اثر برتر جشنواره قرآن و عترت در شاهرود
کد خبر: 3780141
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

تجلیل از 8 اثر برتر جشنواره قرآن و عترت در شاهرود

گروه فعالیت‌های قرآنی- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود بابیان اینکه ۲۸۰ اثر خوشنویسی و نقاشی به دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت ارسال شد، گفت: از این تعداد هشت اثر برتر طی مراسمی در شاهرود تجلیل می‌ شوند.

تجلیل از 8 اثر برتر جشنواره قرآن و عترت در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، رضا مهدیان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود امروز 20 دی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نخستین جشنواره قرآن و عترت استان سمنان در ۱۶ رشته پیگیری می‌شود،اظهار کرد: میزبانی بخش نقاشی و خوشنویسی این جشنواره بر عهده شاهرود است که بر همین مبنا ۲۸۰ اثر به دبیرخانه ارسال‌شده است.

مهدیان بابیان اینکه در بخش خوشنویسی شامل خط ریز، ثلث، نستعلیق، شکسته و نسخ هرکدام یک نفر به‌عنوان برگزیده معرفی می‌شود، اذعان کرد: در بخش نقاشی نیز سه نفر در حوزه‌های کودک، نوجوان و بزرگ‌سال در اختتامیه موردتقدیر قرار خواهند گرفت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود ادامه داد: همه آثار منتخب از دید داوران در قالب نمایشگاهی به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته خواهد شد که دراین‌بین آثار برتر نیز طی مراسمی در روز ۲۲ دی‌ماه تجلیل می‌شوند.

مهدیان با تاکید بر اینکه همه آثار ارسالی توسط داوران مجرب موردبررسی قرارگرفته  یاداور شد: با توجه به اینکه جشنواره قرآن و عترت برای نخستین بار در استان سمنان اجرا می‌شود اما مردم استقبال بسیار خوبی از این جشنواره داشتند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود متذکر شد: از تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه نخستین جشنواره قرآن و عترت استان سمنان ۲۰۰ اثر در حوزه نقاشی است،که ۸۰ اثر خوشنویسی نیز به دبیرخانه این جشنواره در شاهرود ارسال‌شده است.

انتهای پیام

 

captcha