اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده با نو در کانون‌های مساجد البرز
کد خبر: 3775282
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده با نو در کانون‌های مساجد البرز

گروه فرهنگی ـ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز از اجرای طرح تعویض ۵ هزار جلد قرآن فرسوده با نو در کانون‌های مساجد این استان خبر داد.

اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده با نو درکانون‌های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، بر لزوم تعویض قرآن‌های فرسوده و مخدوش مساجد و کانون‌های استان با قرآن‌های نو تأکید کرد و افزود: این یک حرکت بزرگ انقلابی است، چرا‌که همزمان با 40 سالگی انقلاب، در شان مساجد و کانون‌های استان نیست که از قرآن‌های نو، بهره‌مند نباشند.
وی با اشاره به اینکه کتاب‌های مقدس در نظام مقدس جمهوری اسلامی از ارزش بسیاری برخوردار هستند، اظهار کرد: تعویض قرآن های فرسوده و اهدای قرآن‌های نو به کانون‌ها، می‌تواند در امر ترویح قرائت قرآن بسیار تأثیرگذار باشد.
این مسئول در ادامه از نوسازی ۵ هزار جلد قرآن‌کریم ویژه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان خبر داد و گفت: این اقدام با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی صورت می‌گیرد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان البرز بیان کرد: در جریان اجرای طرح نوسازی ۵ هزار قرآن فرسوده، تدابیری صورت گرفته است که بر مبنای آن بخشی از نیاز کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در‌خصوص تأمین کتاب قرآن کریم محقق شود.
انتهای پیام

 

 

captcha