فعالیت ۴ پایگاه انتقال خون در تاسوعا و عاشورای حسینی
کد خبر: 3747732
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

فعالیت ۴ پایگاه انتقال خون در تاسوعا و عاشورای حسینی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل انتقال خون البرز گفت: چهار پایگاه انتقال خون در روزهای تاسوعا و عاشورا آماده خون‌گیری از مردم و عزاداران حسینی در این استان است.

فعالیت 4 پایگاه انتقال خون در تاسوعا و عاشورای حسینیحمیدرضا مهدی‌زاده، مدیرکل انتقال خون البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به فعالیت پایگاه‌های این مرکز در روزهای تاسوا و عاشورای حسینی اظهار کرد: این پایگاه‌ها از ساعت هشت صبح تا 19 فعال هستند.
وی افزود: این پایگاه‌ها در پایگاه مرکزی در چهاراه گلزار، پایگاه میدان توحید، پایگاه جامع خون‌گیری مهربانو در خیابان داریوش و پایگاه فردیس فعالیت می‌کنند.
این مسئول بیان کرد: ساعت فعالیت پایگاه انتقال خون فردیس ازساعت 18 تا 23 در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 26 و 27 شهریورماه  خواهد بود.
مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: اهداکنندگان توجه داشته باشند با توجه به ازدحام مراجعه دراین روزها، باید برای اهدای خون چند ساعت زودتر از پایان ساعت پذیرش درپایگاه حضور داشته باشند چرا که نوبت‌دهی چند ساعت قبل از پایان پذیرش قطع می‌شود.
وی گفت: به‌دلیل مشارکت گسترده مردم در دهه اول ماه محرم شهروندان می‌توانند به طرح بزرگ نذر خون پیوسته و نذر خود را در بازه زمانی اول محرم تا اربعین حسینی ادا کنند.
مدیرکل انتقال خون البرز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، اهداکنندگان محترم می‌توانند به نشانی nobatdehi.ibto.ir و از طریق نوبت‌دهی اینترنتی اهدای خون با پرکردن فرم مربوطه در نذر خون شرکت کرده تا به صورت مرتب و یکنواخت درتمام ایام محرم و صفر اهدای خون داشته باشند.
انتهای پیام

captcha