خبرنگار ایکنا در دومین جشنواره بورس و رسانه برگزیده شد
کد خبر: 3738604
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

خبرنگار ایکنا در دومین جشنواره بورس و رسانه برگزیده شد

گروه اقتصاد ــ جایزه بخش ویژه دومین جشنواره بورس و رسانه که عصر امروز در هتل هما برگزار شد به خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری ایکنا رسید و وی از سوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی دیگر از مسئولان اقتصادی کشور تقدیر شد.

فوری ////خبرنگار ایکنا برنده جایزه ویژه دومین جشنواره بورس و رسانه شد

به گزارش ایکنا، آئین اختتامیه دومین جشنواره بورس و رسانه، عصر امروز سه شنبه ۲۳ مرداد ۹۷ با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از فعالان اقتصادی، اهالی بازار سرمایه و اصحاب رسانه در هتل همای تهران برگزار شد.
این دوره از جشنواره همانند سال‌های قبل در بخش‌های مختلفی از جمله مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت و مقاله و ... برگزار شد و جایزه ویژه این دوره نیز به نقش بازار سرمایه در حمایت از کالای ایرانی اختصاص داشت که رتبه دوم این بخش جایزه ویژه به اکبر ابراهیمی، خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری ایکنا به خاطر گزارشی با عنوان «نقش بازار سرمایه در اقتصاد مقاومتی/ وضعیت استقبال از انواع صکوک» رسید و از سوی شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی دیگر از مسئولان اقتصادی کشور از وی تقدیر به عمل آمد.
بر اساس این گزارش، در ابتدای این مراسم، یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس و اوراق بهادار، ضمن تشکر از حضار گفت: امروزه نقش رسانه بر کسی پوشیده نیست و قاعدتا باید برای موضوع مهم فرهنگ‌سازی و افزایش ضریب نفوذ بازار سرمایه و نقش‌آفرینی بورس در اقتصاد ملی دست یاری به سمت رسانه‌ها دراز کنیم.
وی افزود: ما شما را به عنوان بازوی مقتدر بازار سرمایه محسوب می‌کنیم تا ان شاالله این نقش را افزایش دهیم. این بازار و تجارت شیشه‌ای نیازمند کمک و یاری رسانه‌هاست تا اقتدار خود را به دیگر بخش‌های اقتصادی نشان دهد.
فلاح ادامه داد: اولین جشنواره بورس و رسانه در سال گذشته یکی از اقدامات مهم در راستای ایجاد فرهنگ سهامداری در این بخش از اقتصاد کشور بود. در جشنواره اول نتایج بسیار خوبی حاصل شد و ۱۳۰ نفر تعداد ۵۰۰ اثر را به جشنواره ارسال کردند.
مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس اظهار کرد: برای دومین جشنواره بورس و رسانه حدود ۲۰۰ نفر تعداد ۷۰۰ اثر به جشنواره ارسال کردند. نکته‌ای که لازم است به آن اشاره کنم، این است که داوران این جشنواره، همگی از اساتید شناخته شده اقتصادی و رسانه‌ای کشور هستند و به شکل مستقل، تخصصی و آکادمیک، این آثار را مورد ارزیابی قرار دادند.
شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، سخنران بعدی این مراسم بود که ضمن تقدیر و تشکر از حضار، داوران و کسانی که آثار خود را ارسال کردند، عنوان کرد: ارسال ۷۰۰ اثر در قالب‌های مختلف به این جشنواره شایسته تقدیر است و همه این اقدامات ناشی از همت اصحاب رسانه و کسانی است که ذره ذره عمر خود را وقف فعالیت در این حوزه کردند.
وی افزود: افرادی که وارد بازار سرمایه می‌شوند، ادعا می‌کنند که افراد ریسک‌پذیری هستند، اما از دوستان بازار سرمایه می‌پرسم که آیا حاضرید شغل خود را به فعالیت رسانه‌ای تغییر دهید و آیا از سختی‌های این شغل اطلاع دارید؟
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: افرادی که در این جشنواره برنده شده‌اند، توان زیادتری را صرف کرده‌اند و این مراسم برای تشکر از زحمات، پایداری و ایستادگی آنهاست.
وی یادآور شد: بنده می‌خواهم به نقش جدیدی در حوزه رسانه که قبلا به خوبی درک نشده و یا کمتر وجود داشته است، اشاره کنم که همانا نقش نظارت همگانی رسانه‌ها در کشف قیمت دارایی‌های مالی است و این موضوع، نشان می‌دهد که نقش رسانه‌ها فراتر از انتقال اطلاعات است.
انتهای پیام

captcha