کشورهای اسلامی باید به سوی پیشرفت و تکنولوژی حرکت کنند
کد خبر: 3738599
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

کشورهای اسلامی باید به سوی پیشرفت و تکنولوژی حرکت کنند

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه امت اسلامی نمی‌تواند زیر سلطه دشمنانش باشد، گفت: امروزه در دنیا حرف اول را علم و تکنولوژی می‌زند، لذا باید کشورهای اسلامی هم به سوی پیشرفت علمی گام بردارند.

کشورهای اسلامی باید به سوی پیشرفت و تکنولوژی حرکت کنند

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در همایش ملی «تقریب مذاهب اسلامی، فرصت‌ها و چشم‌انداز آینده» که امروز، 23 مردادماه با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه تمامی مسلمانان باید در راستای تحقق چشم‌انداز آینده که خداوند متعال برای ما انسان‌ها ترسیم کرده، حرکت کنیم، اظهار کرد: امت اسلامی باید امتی واحده و مطیع اوامر الهی باشند تا در مسیر هدایت وکمال قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه آیین اسلام هم دین هدایت و هم حق است، افزود: در دین مبین اسلام هر چیزی در جایگاه خود قرار دارد و به طور مطلوب ارزش و نقش موارد مختلف در آن بیان شده است.
نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان ما انتظار شکل گیری حاکمیت دینی را نداشتند به همین دلیل از همان اوایل انقلاب اقدام به تفرقه افکنی و توطئه‌ علیه نظام ما کردند.
وی با بیان اینکه امروزه تفکر اسلامی ایجادشده ایران در دنیا در حال گسترش است، افزود: دشمنان اسلام به ویژه صهیونیست و امریکا برای مقابله با این دین الهی، اسلام هراسی را در دنیا مطرح کردند و با تشکیل و حمایت از گروهک‌های تکفیری هم چون داعش جنگ و خونریزی را در کشورهای اسلامی ایجاد کردند.
آیت الله حسینی شاهرودی اعلام کرد: بدخواهان و دشمنان اسلام با ایجاد جنگ و ناامنی در کشورهای اسلامی درصدد تغییر ذهنیت غیرمسلمانان نسبت به اسلام هستند تا از رشد تعداد مسلمانان جلوگیری کنند.
وی با بیان اینکه امت اسلامی نمی‌تواند زیر سلطه دشمنانش باشد، اعلام کرد: امروزه در دنیا حرف اول را علم و تکنولوژی می‌زدند لذا باید کشورهای اسلامی هم به سوی پیشرفت علمی گام بردارند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: تمدن اسلامی وحدت‌بخش تمامی تمدن‌ها است و همه مسلمانان باید زیر چتر این دین الهی اختلافات خود را کنار بگذارند و در راستای پیشرفت و توسعه جامعه خود تلاش کنند.
انتهای پیام

captcha