تولید 376 برنامه در صدا‌و‌سیمای استان مرکزی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب
کد خبر: 3738559
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
آذردشتی بیان کرد:

تولید 376 برنامه در صدا‌و‌سیمای استان مرکزی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

گروه اجتماعی - مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی از تولید و پخش 376 برنامه در صدا و سیمای استان مرکزی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

تولید 376 برنامه در صدا‌و‌سیمای استان مرکزی بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، هوشنگ آذردشتی، مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی، امروز، 23مرداد در همایش مسئولان روابط عمومی ادارات و سازمان‌های دولتی که در سالن غدیر استانداری استان برگزار شد، گفت: ویژه جشن 40 سالگی انقلاب 174 برنامه در صدای مرکز شبکه آفتاب در نظر گرفته شده است. یک سوم برنامه‌ها تولید شده و مابقی در طول ماه‌های پیشرو انجام می‌شود.
وی اظهار کرد: 202 برنامه در قالب 16 هزار و 580 دقیقه برنامه در سیمای استان تولید می‌شود. در فضای مجازی نیز 12هزار پست در قالب‌های مختلف است موضوعات برنامه‌ها از جمله پاسخ‌گویی به شبهات انقلاب تا تشریح زندگی شخصیت‌های انقلابی در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.
آذردشتی اضافه کرد: مبانی مهم جهت برجسته کردن ابعاد گوناگون نظام، آشنایی نسل جوان با انقلاب، مستند شهدای انقلاب و مدافعان حرم، تحلیل برنامه‌های سیاسی با حضور استانداران و بیان خاطرات از سوی آنان، مستند فاخر شخصیت‌های انقلابی، بیان خاطرات مبارزان، معرفی دستاورد نظام در بخش‌های فرهنگی، هنری، علمی، اقتصادی کشاورزی، مستند سرداران شهید استان در تولید برنامه‌ها اولویت دارد.
وی از افتتاح کانال «آفتاب انقلاب» خبر داد و افزود: تمام تولیدات صدا وسیما در رابطه با انقلاب در این کانال قرار می‌گیرد. روابط عمومی‌ها در پربار شدن کانال یاری‌رسان باشند. صدا و سیما دو وظیفه انعکاس تولیدات مجموعه خودش و دیگری انعکاس دستاوردهای دیگر دستگاه‌ها به مردم را بر دوش دارد که در این ایام برنامه‌سازی‌ها حول محور این دو شاخصه تدوین می‌شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در ارائه اطلاعات خام و کاربردی از عملکرد دستگاه خود کوشا باشند. دقیق‌ترین اطلاعات دستگاه‌ها در اختیار روابط عمومی‌هاست و همین منابع بهترین مرجع برای برنامه‌سازی‌های ما می‌باشد. معرفی تولیدات انجام شده در دستگاه‌های اجرایی و .. استان است که جهت معرفی می‌توانند در اختیار صدا و سیما قرار دهند.
به گزارش ایکنا؛ سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: روابط عمومی‌ها از حوزه انفعالی بودن خارج شوند و وظایف را در راستای نشر اخبار صحیح انجام دهند. حفاظت از حریم سازمان‌ها در مقابل جوسازی‌ها، همسو کردن کارکنان با مدیر یا بالعکس از دیگر رسالت‌های روابط عمومی‌هاست.
وی تغییر فرهنگ سازمانی را از دیگر تکالیف روابط عمومی‌ها خواند و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید آموزش‌دیده و هرکدام را کارشناس تربیت کنیم. روابط عمومی‌ها می‌توانند ناشر تعامل و اخلاق انسانی در سازمان محل خدمت باشند. روابط عمومی‌ها باید در اسرع وقت اخبار موثق و قابل انعکاس را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهند.
انتهای پیام

captcha