مهمترین اثر کار خیر آرامش و احساس رضایت شخص از خود است
کد خبر: 3717859
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳

مهمترین اثر کار خیر آرامش و احساس رضایت شخص از خود است

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: کار خیر مهمترین اثری که برای شخص خیّر در برخواهد داشت آرامش و احساس رضایت شخص از خود است که این نعمت ارزشمند را نمی‌توان باچیز دیگری جایگزین کرد.

مهمترین اثر کار خیر آرامش و احساس رضایت شخص از خود است

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه دیروز، پنجم خردادماه در دیدار با کمال منوچهری خیّر و یکی از معلمان دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا و گفت: با توجه به اینکه شما مبلغ قابل توجهی از سرمایه خود را صرف حمایت و سرپرستی از دختران بی سرپرست و بدسرپرست نموده اید، بسیار کار پسندیده ای و قابل اجری است که مطمئنا برای این اقدام ارزشمند مورد توجه و نظر حق تعالی خواهید بود.
وی با اشاره به اینکه افرادی که در این جهان صدقه جاریه ای از خود به جای بگذارند، تا زمانی که از آن صدقه استفاده می‌شود برای آن شخص ثواب نوشته خواهد شد، افزود: کار خیر مهمترین اثری که برای شخص خیّر در برخواهد داشت آرامش و احساس رضایت شخص از خود است که این نعمت ارزشمند را نمیتوان با چیز دیگری جایگزین کرد.
حجت‌الاسلام منتشلو بیان کرد: اعمال خداپسندانه در اسلام بسیار مورد اهمیت واقع شده‌اند و در آیات فراوانی از قرآن همچون آیه شریفه ای که می فرماید: در خیرات از هم پیشی بگیرید، به این دستورات اشاره شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در ادامه با اشاره به آمادگی اداره تبلیغات اسلامی به اعزام روحانی و مبلغه به این مجتمع یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به وظیفه اصلی خود مبنی بر تبلیغ دین اسلام و اشاعه فرهنگ نبوی در جامعه، آماده هرگونه همکاری با نهاد ها و ارگان‌های مختلف است.

انتهای پیام

captcha