هفته قوه قضاییه فرصتی برای ارتباط بیشتر با مردم است
کد خبر: 3717857
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶

هفته قوه قضاییه فرصتی برای ارتباط بیشتر با مردم است

گروه اجتماعی- رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: هفته قوه قضاییه فرصتی برای ارتباط بیشتر با مردم و انعکاس عملکردهای یکساله به منظور ارزیابی مردمی است.

هفته قوه قضاییه فرصتی برای ارتباط بیشتر با مردم است

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان یزد صبح امروز در اولین نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه استان یزد اظهار کرد: اصل هدف از برگزاری هفته قوه قضاییه، ادای احترام و تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب به ویژه شهدای فاجعه هفتم تیر و سیدالشهدا انقلاب اسلامی، معمار دستگاه قضاء اسلامی دکتر شهید بهشتی است اما در این میان بهانه ای نیز برای قوه قضاییه و دستگاه قضایی است تا کارنامه یکساله خود را مورد بازنگری قرار دهد، نقدهای مردمی و فرهیختگان جامعه را بپذیرد و عملکرد خود را منعکس نماید.

وی با اشاره به جو سازی ها علیه قوه قضاییه گفت: هفته قوه قضاییه فرصت مغتنمی برای پاسخ گویی منطقی و به دور از شعار زدگی به جو سازی های دشمنان نسبت به قوه قضاییه است.

این مقام قضایی تصریح کرد: مهمترین و ارزشمند ترین شیوه بزرگداشت هفته قوه قضاییه، خدمت به مردم است همان چیزی که مردم به چشم می بینند و آن را مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی با اشاره به رضایت مردم از امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در یک منطقه نا امن بحران زده، گفت: مردم این امنیت را می بینند، لمس می کنند و بدان اذعان دارند و می دانند برای ایجاد این امنیت پایدار چه زحماتی کشیده شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: اصل بزرگداشت هفته قوه قضاییه ارائه خدمات صادقانه و بی منت به مردم است که بیشترین اثر را در نگاه مردم دارد و نیازمند هزینه های شعاری و تبلیغات نیز نیست.

یادآور می شود اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه استان یزد برگزار و هر یک از مدعوین به ایراد نظرات و پیشنهادات خود جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این هفته ارائه دادند.

انتهای پیام

captcha