رقابت 9 کشور در دومین شب جایزه قرآن دبی
کد خبر: 3717569
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

رقابت 9 کشور در دومین شب جایزه قرآن دبی

گروه بین‌الملل ـ نمایندگان 9 کشور قزاقستان، استرالیا، فرانسه، سنگاپور، سودان، بنین، بوروندی، مالدیو و جمهوری دموکراتیک کنگو در دومین شب از مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت قوی 9 شرکت‌کننده در دومین روز جایزه قرآن دبی

به گزارش ایکنا به نقل از وب‌سایت اماراتی البیان؛ در دومین شب از بیست‌و‌دومین دوره مسابقات بین‌المللی جایزه دبی، شوخان ولیوف از قزاقستان، مساویان انور از استرالیا، اسحاق متوینلاه از فرانسه، محمد زبیر بن عدلی نظری از سنگاپور، محمد عبدالله بریمه عبدالکریم از سودان، ذوالکفل اسوما از بنین، ندایرا أغیجی امان از بوروندی، مرشد الامین از مالدیو و شادادی قاسم محمد از جمهوری دموکراتیک کنگو در حضور ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات و اعضای کمیته داوران با یکدیگر رقابت کردند.

ابراهیم هویمل، رئیس کمیته داوران بیست‌ودومین مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی در این باره تصریح کرد: در دومین شب رقابت‌ها، شاهد رقابت تنگاتنگ و سطح بالای شرکت‌کنندگان بودیم.

وی در ادامه به استفاده از فن‌آوری‌های نوین در داوری این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: از شرکت‌کنندگان قبل از حضور در سکوی مسابقات، آزمون مقدماتی در محل اقامت آن‌ها در هتل گرفته می‌شود.

در نخستین شب این مسابقات که چهارشنبه‌شب(دوم خردادماه) برگزار شد، هفت شرکت‌کننده از کشورهای اردن، تانزانیا، اوگاندا، تاجیکستان، گابن، پرتغال و میانمار در نخستین شب مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی به اجرا پرداختند.

یادآوری می‌شود؛ بیست و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی امسال با حضور حافظان قرآن از ۱۰۴ کشور جهان در حال برگزاری است و بخش اصلی رقابت‌ها که از چهارشنبه‌شب هفتم ماه رمضان در محل اتاق بازرگانی و صنعت دبی آغاز شد، تا بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن برگزار شده است و محمدرضا زاهدی، نوجوان حافظ کل قرآن، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات حضور دارد.

انتهای پیام

captcha