برگزاری ۱۰۴ کلاس تفسیر قرآن کریم در همدان
کد خبر: 3717562
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

برگزاری ۱۰۴ کلاس تفسیر قرآن کریم در همدان

‌رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ۱۰۴ کلاس تفسیر قرآن کریم شامل سطوح مختلف در سراسر استان همدان در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا؛ شبستان نوشت: غلامرضا فرهادی مزده ، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای تقویت بندگی و رشد فضائل اخلاقی و اثبات بندگی خدا است و خداوند فرموده که در این ماه درهای برکت و رحمت او به سوی بندگان بیش از پیش گشوده است. 

وی به تلاوت قرآن کریم و بهره مندی هرچه بیشتر از قرآن در این ماه اشاره کرد و افزود: همه باید با یادگیری و قرائت قرآن کریم و تدبر در آیات الهی سعی کنیم به دستورات الهی کاملا عمل کنیم.

‌وی اضافه کرد: برگزاری ۲۶ محفل جزء خوانی ویژه کودکان و ۳۵۶ مراسم جزء خوانی ویژه عموم مردم در ماه رمضان از دیگر برنامه‌های قابل ذکر در این ایام است.

‌‌وی گفت: برگزاری ۶۷ برنامه تفسیر قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام محمد علی خزائلی عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام حاتم متقی اصل از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در شهرستان‌های همدان و تویسرکان از برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

‌فرهادی‌مژده با بیان اینکه در استان همدان ۱۰۴ کلاس تفسیر قرآن نیز در سطوح مختلف در حال برگزاری است، یادآور شد: در ایام ماه مبارک رمضان ۷ محفل انس با قرآن در شهرستان همدان و ۳۳ محفل قرآنی در استان همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha